El1 Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Jeg lurer på hvordan smør dere bruker? Jeg har til nå kun brukt leverpostei, men tenker at det kanskje er lurt med smør. Også lurer jeg på om brødskive gis i tillegg eller om det er et eget måltid? Han er 8 mnd om noen dager og spiser kl 09 en stoor porsjon grøt, kl 13 et glass middag, kl 17 en stooor porsjon grøt og kl 19.30 en flaske velling (220 ml). Kan jeg gi brødskive istedenfor grøt til frokost eller metter skiva dårligere så den må inn som et mellommåltid?
kinaputten Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 hei, jeg gir brødskive som eget måltid, han er 10 mnd og spiser en skive med pålegg, har ikke brukt smør og pålegg samtidig enda, men usaltet meierismør burde være bra mener jeg Min får noen ganger skive istedenfor grøt på kvelden, jeg aner en smule grøtlei gutt her snart.
El1 Skrevet 23. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2011 Takk! Her er munnen ganske lukket når det kommer til grøt, så jeg trikser og mikser, lurer og tuller. Da bytter jeg ut et grøtmåltid med en brødskive. Jeg får ikke i han så mye melk, så tenkte jeg kunne prøve litt smør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå