Gå til innhold

Noen som orker å ta en tittt. Kan se igjen. :)

Anbefalte innlegg

Er veldig usikker om dagen. Vi ønsker oss 3 eller 4 barn og har to flotte barn nå. :) Som er relativt små. Jeg skal ta videreutdanning som jordmor og har nå søkt. Kan noen se om det blir videreutdanning eller flere barn først? Vi ønsker ikke alt for stort mellomrom mellom barna heller, så hvis jeg ikke kommer inn i år tror jeg vi satser på et barn til. Noen som ser om jeg får ei jente noen gang eller om jeg forblir guttemamma? Ser vel for meg det siste selv egentlig. :) Trives med det da. :)

F: 24.01.85

Tusen takk jenter! <3

Fortsetter under...

Hei snuppa..

Får inn både skole og baby jeg da... :-)

Tror babyen kommer først..men får inn at du kombinerer baby og skole så mulig du blir gravid midt i skole året..får opp graviditet på deg mars-april 2012..jepp jenta kommer hun ser jeg...får opp 3 gutter og ei jente på deg...jenta kommer som nr 3 ser jeg... :-)

barn nr 4 er en gutt..han kommer noen år etter nr 3. føler dere har gitt opp forsøk på baby da..så han er en stor overaskelse...

Har du lyst å se litt på meg?

Ser du graviditet på meg?når?kjønn?Hvor mange barn får vi?

født 2 april 1969

sambo 21 jan 1964

klem,solrose1

hei :)

faar opp 2 gutter og 2 jenter paa deg jeg da.. saa ja, du kommer til aa faa jentebaby...

det første som datt ut her var opplaering og studier, saa du faar nok den plassen du søker paa :)

jenta kommer inn i magen din rett før jul neste aar...

hva faar du inn paa meg naa... skal ha insett i morgen 2. ivf ferskforsøk... men jeg føler meg saa negativ... ser du naar jeg blir gravid... og aar takk :)

vil gjerne vite om andre ting i livet mitt ogsaa hvis du faar inn noe :)

Hei:)

Fikk opp studier på deg med en gang jeg la korta, du skal bevege deg inn i et nytt område, ser du har vært litt bekymret og fortvilet tidligere her, men du er på vei inn i en ny fase:) Ser seier og suksess på deg, så jeg tror du kommer inn på det du ønsker, å at du fullfører det du startet på.

Får opp graviditet på deg i februar-mars 2012, mye som sier jente her!

Vil du se på tråden min?:)

Tusen takk for svar solrose. Spennende å se om du får rett. Jeg får inn 1 biologisk barn på deg. Klarer ikke å se om det er en gutt eller jente forløpig.. Kanskje det ikke er avgjort enda. Er usikker på når også, men i løpet av 2012. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...