Gå til innhold

Kjære adine snuppa!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? jeg vil bare få si at jeg tenker på deg og sender gode tanker hver dag!! Håper virkelig spiren sitter denne gangen. :) Føler positivt svar denne gangen altså. Det er uansett ei jente på vei til deg om ikke lenge. :) Føler henne veldig nært deg om dagen, men jeg har jo sett henne lenge. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:):) jeg saa ikke denne meldingen før naa.. saa paa deg i traaden din :)I jeg er saa negativ til dette forsøket... men saa lurer jeg paa om det bare er forsvarsmekanisme...

men jeg har jo drømt igjen... og den drømmen var ikke saa hyggelig... ikke gravid før 2.okt 2013 sa den.. og gutt... men tror kanskje at det ikke var sannheten, men en maate aa faa meg til aa slappe av tankene paa... for naa stresser jeg ikke like ille som før med baby greier...

kan du ikke be henne jenta om aa hoppe inn i magen min... vi har alt klart her, og har jobba i minst 3 aar med taalmodigheten.. hehe...

fikk ut 14 egg i gaar, saa skal vi se hvor mange som blir befruktet i dag :)

tror du det er noe jeg kan gjøre for at jenta mi skal komme til meg eller...

Skrevet

blir innsett i morgen... 6 befrukta egg :)

Skrevet

Fantastisk.. jeg veit jeg har sett positiv test på deg rundt 4 september tidligere og tror det stemmer fortsatt. Jeg er veldig positiv til dette forsøket Adine. Det kommer ei jente nå.. skal sende deg masse gode tanker de neste dagene. :):)

Skrevet

tusen takk :) det varmer mitt hjerte at du er saa engasjert i min fremtid! og jeg haaper saa veldig at du faar rett!!!

du treffer meg litt i hjerterota liksom.. det har du alltid gjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...