Gå til innhold

Herregud så sulten jeg er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager til termin og jeg holder på å bli småsprø av denne småspisingen min. Har lyst på noe hele tiden. Så jeg reker frem og til bake til kjøkkenet halve dagen! Usj. Håper nesten baby kommer snart så jeg får noe annet enn mat å tenke på!

Flere som har det sånn nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På morgenen er jeg ekstremt kvalm og bare brekker meg. Men på kvelden tar jeg igjen det tapte, blir ekstremt sulten og hiver innpå store mengder. Og stort sett bare usunn mat. Bra det ikke er så lenge igjen!

Skrevet

Ja, jeg er sulten hele tiden, og føler jeg kan spise enorme mengder. Jeg har hatt det sånn de siste ukene. Det er bra jeg er ferdig med graviditeten snart, så all denne spisingen snart kan ta slutt! :)

Skrevet

Er det meg dere snakker om? :P Bortsett fra at jeg har over en mnd igjen enda :o

Skrevet

ååhr, misunner deg litt.. har bare 9dager igjen til termin heldigvis.. men de siste dagene så får jeg nesten ikke ned noe:( skikkelig sånn uvel stemning i kroppen... er såå sulten!!!

Skrevet

Jeg spiser både natt og dag for tiden. Har vært sånn noen dager nå. Ikke hver natt jeg spiser da, men våkner ofte og er sulten. Så da er det bare å finne seg noe mat da.

Blir mye småspising og. Heldigvis har plommene i hagen modnet nå og de er kjempegode. Så da får godteskuffen hvile litt. Ellers er jeg redd det hadde blitt mye sjokolade.

Sist så ble jeg ennå mer sulten etter fødsel. Ble sulten nesten hver gang jeg ammet, spesielt om formiddagen. Hadde gjerne rukket 3 måltider før vi kom til middag da. Så får prøve å fylle huset med litt lettvint sunn mat så man ikke mumser usunn mat hele tiden. Men litt blir det nok ja.

Skrevet

Hihi.. Kjekt å vite jeg ikke er helt alene :)

Går i mye bær fra frysen med youghurt på og det er jo ikke egentlig så gale. Værre er det vel med alle knekkebrødene med honning eller sjokade på. Når jeg tenker meg om begynner jeg dagen ganske så sunt men så går det bare nedover.

Avslutter litt for ofte med en boks cola, chips og litt sjokolade.

Spent på å se hvor stor småen i magen er. Fått litt mer sukker denne her en enn storesøster. ;D

Skrevet

Ja, joiner her!!! Er sulten heeeeeeletiden!!!!!!!! går å småspiser fra jeg står opp til jeg legger meg...går mest i druer, bananer og annen frukt,men jeg elsker sun lolly iser ( de grønne) så de går noen av de også i løpet av dagen...vet ikke hvordan dette skal ende jeg...har 2 mnd igjen til termin :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...