Gå til innhold

endelig vil han ha barnet sitt! men...

Anbefalte innlegg

Jeg har frem til nå hatt et veldig turbulent og slitsomt svangerskap. Etter å ha tatt avgjørelsen om å beholde barnet, ettersom jeg har endometriose, fikk jeg i uke 12 vite at babyen min har gastroschise. Altså, noe av tarmene på utsiden. Et kjempeslag i ansiktet, men jeg har fått masse god oppfølging og er nå ved godt mot. I forhold til barnefar, har det vært veldig slitsomt, etter som han har gjort det klart hele veien at han ikke skal bli pappa. Jeg blei gravid etter andre gang vi møttes. Dette var 19.mars, at vi hadde sex altså. Jeg er nå 23+3.

Etter mange måneder meg uro og masse tårer, har han nå kommet og sagt at han vil ikke forsvinne noe sted, og ønsker å være der for meg og barnet. Jeg er overlykkelig. Endelig, etter å ha vært så tålmodig, på randen til å gi opp.

Men så kom jeg til å tenke på en ting her, og det er jo sikkert ikke tilfelle. Men da jeg møtte han jeg er i et forhold med nå, hadde jeg nettop avslutta forholdet til eksen min. Vi hadde sex et par kvelder på rad, uka før jeg hadde sex med min nåværende kjæreste. Han kom ingen av gangene, og han har selv sagt at han har veldig vanskelig for å få barn, at sædkvaliteten hans er veldig dårlig og at han må ta tilskudd for å kunne få barn.

Så egentlig burde jeg vel slå meg til ro. Og dette er helt sykt flaut, men nå er det jo en gang sånn.. Og etter alt det turbulente, har jeg endelig fått han jeg vil ha, han som jeg er 99,9% sikker på er far til barnet mitt. Det er bare så irriterende å ha denne tingen å tenke på..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143502305-endelig-vil-han-ha-barnet-sitt-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lykke til videre i sv.skapet og etter fødselen ;) Jeg tror du kan ta det helt med ro :) prøv å nyt å bygg opp noe sammen nå og ikke tenk på at kanskje kanskje? me er flinke sånn me jente ;) lett for meg å si... Men du har jo en ultralydtermin? viss du regner fra den så kan du jo finne ut hvilken dag du ble gravid på... en uke er en uke ;) da hadde du vært en uke lenger gravid.... så kan du helt sikkert slappe helt av etterpå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...