Gå til innhold

Flere som har termin i starten av oktober, eller rundt om der? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Weronika_venter nr. 2:

Gratulerer som høygravid idag da! :)

Venter du gutt eller jente?

Hørtes skummelt ut at du besvimer hele tiden da? Jeg kjenner jeg er på grensen til å besvime innimellom, men tror det bare er fordi jeg har kuttet ut sukker nå på slutten og derfor blir litt treig i toppen når jeg ikke har spist på en stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker =)

Jeg venter en liten gutt denne gang ;) håper virkelig at vi ikke ble lurt på ul, for nå er d bare lyseblått d går i ;) ja d er ikke noe særlig å være svimmel å besvime så ofte...men nå biter jeg tennern sammen den siste tiden ;)

Skrevet

Hehehe, så koselig svigermor da :) Fylle opp kjøleskapet ja :P Huff, blir sulten etter 2,5 timer jeg nå, og fått dilla på sjokkomelk igjen (var det i begynnelsen)..

Ja ble ikke familieparken denne helga alikevel, men var i skogen og leita litt etter sopp og bær, og kosa oss ivertfall :)

Blir sikkert litt rart men veldig morro for lillebror det vil jeg tro ;)

Gjorde i helga dere da ?

Skrevet

Godt dere kom dere ut og gjorde noe iallefall, det som er det viktigste! Vi endte også på sopptur faktisk! :) Men fant ikke så mye!

Ja, det er veldig greit at hun kommer og fyller opp meg hjemmelaga ditt og datt! Mmmm! ;)

Nå begynner min magekrabat å bli litt for aktiv synes jeg... Han sover knapt noen få timer iløpet av døgnet, kaster seg rundt hele tiden (jeg våkner om natten av at jeg skvetter til pga harde spark).

I tillegg har mitt gamle piercinghull i navlen begynt å revne.. :o Er såå vondt!

Håper han bare gjør seg klar til å komme litt før, for dette er ordentlig slitsomt. Hvordan er sparkingen hos dere andre, jenter??

Hos meg kjennes det som om han ligger helt uten vann rundt seg, som kloring rett på innsiden av huden.

I tillegg har jeg masse stikk nedover bak skambeinet. Noen andre som har det?

Jeg har 31 dager igjen og han har festet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...