Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 til jeg skal starte på jobb igjen. Far skal ha 3 uker pappa perm,men jeg er litt urolig for det. pappa er flink med gullet vårt,men har ikke tålmodighet i det hele tatt. Er ikke så flink til å roe ned gullet når hun skriker. Gjør ting hun ikke liker,han ser ikke at hun ikke liker det. Jeg er så spent på hvordan det skal gå,det jeg som har gjort det meste når det gjelds mating,stell og legging. Er det flere som har det slik? Pappa skal ta resten av permen når hun blir litt større,da er det forhåpentligvis bedre. håper de 3 ukene går fort og at alt går kjempebra. Det kan jo hende at det går bedre når jeg ikke er der. hilsen urolig mor.
A_K Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Du må nok bare slippe taket hvis det er du som har hatt det meste av ansvaret hittil, så har han vel ikke fått anledning til å bli kjent med henne- med deg alltid kikkende over skulderen tror du bare kan slappe av- de finner nok fint ut avdet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå