Gå til innhold

Hvilken lønn kunne du ønsket du hadde og hadde du gitt alt på jobben da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gir alltid alt på jobben jeg da, jeg er en perfeksjonist og hater sommel og halvgjort arbeid så lønnen er ikke hva som får meg til å jobbe for arbeidsplassen min. Men lønnen kan jo absolutt være en faktor for å beholde meg som ansatt. Jeg ville vært fornøyd med 360 000 kroner med lønnsøkning etterhvert som jeg jobber der, det er iallefall det startlønnen min ligger på som utdannet vernepleier.

Jeg har i dag en lønn på omkring 400.000 kr, og føler at jeg stort sett gir alt på jobben.

Er godt fornøyd med lønnen min (sitter jo bare på kontor), men skulle gjerne hatt litt mer å gjøre. Elsker å ha mye og gjøre, og nå kjenner jeg at motivasjonen faller fordi det er stille.

Jeg vil vekk fra den jobben jeg har nå, og den jobben jeg ønsker meg og som jeg snart er kvalifisert for (dersom alt går som det bør de kommende 10 mnd) så skulle jeg vært sjeleglad for lønna uansett i en ny jobb. For den er bedre enn den jeg har i dag uansett. Til tross for tillegg og ekstravakter...

Annonse

jeg skulle ønske jeg hadde like mye som mannsdominerte yrker med lik utdanning har. Dvs 2 år på skole, og 2 år lærling.

Men jeg skulle også ønske at det ville lønne seg med utdanning, slik at det kunne være et argument for å ta vernepleie.

Jeg gir alt på jobb, lønn har ikke noe å si i så måte, men det har nok noe å si for statusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...