embla28 Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Da viste den digitale testen gravid 1-2 uker på vei. Så roper et stort HURRA og med mange gledestanker flytter jeg over hit!
lille-my-april Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Gratulerer! Jammen har du testa tidlig Jeg var 4+4 når jeg testa. Og jeg synes nesten det var tidlig, fordi jeg må vente såååå lenge før jeg kan fortelle det til alle sammen. hehe
viervindens Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Gratulerer!!! Så knall!! Jeg hadde ingen symptomer på graviditet, så da testen lyste 1-2 ble jeg ganske overrasket, men så lykkelig!! Beundrer alle som klarer å vente til etter ikm:) Ser jo det at ventetiden iallfall blir noen dager kortere da:) men akk, tolmodigheten har forlatt dette huset for lengst:)
embla28 Skrevet 23. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2011 Tusen takk! Er på IKM dagen i dag da. Så det vil del si at jeg er 4+0. Men skal sies at jeg testet lørdag med positivt resultat også. Var førstegangen jeg har brukt slike billigtester og tenkte at da har det ikke noe å si om jeg tester i massevis. Tror at noen dager fra eller til på ni måneder ikke har så mye å si. Er kanskje verre med de 14 dagene mellom EL og IKM. De er lange de...
Bærbuskkroken Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Gratulerer embla28:) Hurra hurra hurra for deg!! Litt lyst å flytte inn her....tok test ikveld og den var positiv!!!!! Er så glad :) Men kan liksom ikke helt tro det :):) Må kjøpe meg flere tester denne uken for å være sikker:)
embla28 Skrevet 23. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2011 En positiv test er vel en positiv test så gratulerer så mye! Skjønner likevel hvordan du tenker. Tok vel to billigtester pluss en digital test. Tok det som positiv fra første, men var gøy å følge med at streken ble sterkere. Masse lykke til med å teste en gang til!
Lykkeliii<3 Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Gratulerer så mye!!! det er så gøy når man tester possitivt! Ønsker deg masse lykke til <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå