Mamma Mummi Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Testet noen dager før forventet mens, ikke så mye som antydning til 2 streker engang... Er så utrolig oppgitt og lei nå. I tillegg så er alle rundt meg gravide eller har nettopp fått baby... Hvorfor skal det være så vanskelig??? Ja, jeg vet at jeg skal være glad for at jeg har en perfekt gutt, men jeg ønsker meg så masse en lillebror eller lillesøster til gutten min. Har jo klart å bli gravid 2 ganger før, så hvorfor vil det seg bare ikke nå, etter så lang tid? Føler at livmoren min har et stort skilt med " til leie " på, men ingen vil leie hos meg
Tante_Esel Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 hei du beskriver akkurat hvordan jeg har det... bare at jeg ikke har noen fra før, men jeg har ogsaa klart aa bli gravid 2 ganger før... naa gaar vi gjennom ivf, men jeg har helt mistet haapet for dette forsøket... det føles bare saa ufattelig trist og urettferdig... naa har vi prøvd i 3 aar... og alle er gravide eller nettop faatt barn rundt meg ogsa.. skal ikke vaere lett detta... tror jeg tar bort til leie skiltet mitt, og bytter ut med "BO HER GRATIS" med gullbokstaver og masse bling
Mamma Mummi Skrevet 25. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2011 Jeg føler på en måte presset for å bli gravid igjen enda sterkere etter som gutten min er blitt så stor, og jeg ønsker ikke at det skal være for mange år mellom han og en eventuell lillebror eller lillesøster heller... Føler meg utakknemlig som klager, jeg har jo en flott gutt, men jeg skulle så ønske at han fikk søsken, kan se for meg hvor fin storebror han vil bli Jeg ønsker å gå gravid igjen, oppleve fødselen, trille tur med vogn sammen med storebror... Alt. Sambo er sjekket ut og problemet ligger visst hos meg, samtidig som vi ikke finner noen store feil heller... Det vil seg visst bare ikke... Får like store forhåpninger og forventninger hver eneste mnd, og skuffelsen blir dermed like stor... Over alt er det gravide og søte små, selv har jeg nettopp blitt tante, og jeg er en stolt og glad tante, samtidig som det svir i hjertet mitt... Når jeg får høre om at venner og kjente er gravide, tenker jeg " inni h****** altså....! " NÅR skal det være min tur....? Tenker mer og mer på ivf, men bekymrer meg for økonomien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå