Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen, tirsdag 23.08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

51 dager igjen,men er kjempe klar nå jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

51 dager igjen! Gleder meg til lillegutt kommer, han kan gjerne komme et par uker før den tid ;)

Skrevet

3 dager igjen til termin, og jeg skal også bli satt igang på fredag. Har hatt modningsakupunktur fire ganger og blitt strippet to ganger. Jordmor sier alt er så modent som det kan få blitt. Mangler bare riene... Håper de kommer før jeg skal bli satt igang.

Skrevet

22! Men forrige kom 11 dager før termin så det er lov å håpe på det samme nå. Fryktelig lei av å bli lurt av masrier.

Skrevet

61 dager....sukk....

Skrevet

-1 dag.

Skal til Jordmor i morgen og da skal hun bestille overtidstime på sykehuset. Har fått beskjed om at de setter meg igang på mandag uansett hvis jeg ikke har født før mandag.

Så nå ser jeg lys i tunnelen :-)

Skrevet

9 dager igjen her gitt :) Herlighet, dagene flyr! Gru-gleder meg! I dag skal jeg pakke sykehusbagen min ferdig.. kanskje på tide? Hehe..

Skrevet

40 dager igjen...og er vel i dag høygravid!!! whoop whoop!! Nermer seg nedtelling nå ;-)

Skrevet

1 dag i gjenn. og skjer null

jordmor kl 13.30 så får høre hva hun sier..

Skrevet

Ja, bare en dag.. Men prøver å belage meg på overtid, og DET er nesten umulig siden jeg er så lei:/ Hvordan går det med deg da? Er det noe på gang hos deg??

Skrevet

39 dager igjen, altså endelig høygravid ;) Begynner å innfinne meg med at jeg bare må smøre meg med tålmodighet en stund til!

Skrevet

har 31 dager igjen, men fikk ca nå i forje svangerskap.. er megaklar, men samtidig vil jeg gjøre unna litt husarbeid først.. så om to uker vil jeg nok være skikkelig klar, og litt utålmodig sikkert :P

lykke til alle sammen, blir så stas m baby :D :D

Skrevet

17 dager til termin og 13 dager til igangsettelse :)

Krysser fingre for at modningsakupunktur kan hjelpe på og at vi kanskje får det til av oss selv FØR 5. september :)

Har i hvertfall bedt akupunktøren "kjøre på" :)

Skrevet

2 dager til termin, og blir satt i gang da uansett hvis ingenting er skjedd innen da...hihi.. Skummelt :)

Slimproppen har gått, så håper det skjer av seg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...