Sololight Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Alt man kan tenke på... Mener å huske fra forrige graviditet at babyen fylte hele magen på slutten. Nå synes jeg at min lille bare opptar halve magen! Han er målt til å være gjennomsnittlig stor for to uker siden, så det skulle ikke være noe galt. Men jeg lurer likevel jeg da... Magen har forøvrig sunket drastisk siste uken. Når blir det "mye" baby i magen egentlig??
Knotten & lille persille Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Her har det ikke blitt mye baby før den siste uken. Er 37+2 og lille er helt på den røde streken på ul-skjemaet. Er nok ikke noe galt, spesielt om magen din har sunket, da blir det jo bedre plass mot "toppen":)
Miss Hemingway Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 hei, jeg er i svangerskap nr 2 og merkelig nok bærer jeg helt annerledes denne gangen. Forrige gang så man aldri at jeg var gravid, men denne gangen er jeg enorm! Forrige gang bar jeg alt inni meg og denne gangen alt utenpå, ahdde ikke trodd det var mulig å bære så ulikt, men er tydeligvis det, så kanskje det er det du gjør også?
zombie2be Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 hehe,jeg er da9dager fra termin og føler heller ikke at denne babyen fyller meg på noen måte. hun er regnet til gjennomsnittlig. Forrige gang følte jeg magen var enorm og fikk da en liten dukkebaby på 2700 i uke 38.. min mage har sunket for 3-4uker siden og føler meg kjempeliten nå rett før termin;)
Sololight Skrevet 23. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2011 Takk for svar!! Jeg skal på ny ul i morgen, så jeg får nok vite litt om størrelse da :-) Men rart likevel, at det kan være så forskjellig. Jeg har egentlig hatt stor mage hele tiden, men virker mindre nå som den har sunket. Jeg hadde bare forventet at bebis skulle ta mer plass inni der nå :-) Kanskje det kommer etter hvert, han skal jo legge på seg en hel del nå de siste ukene :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå