lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Snuppa er blitt 4 mnd, og jeg har fremkalt litt over 500 bilder...begynte på albumet ikveld og kom halvveis med 1 mnds bildene..hadde egentlig planlagt å ha babyalbumet til hun fylte 1 år, men det kan jeg jo bare glemme nå..hvordan gjør dere andre det? Er det noen som i det hele tatt får plass til alle disse bildene? Blir mange album på prinsessen min så masse bilder som jeg tar, hehe...
SAE + MAE <3 Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Siden du allerede har fremkalt bildene er det vel kanskje litt for sent med mitt tips, men jeg skriver det allikevel jeg Jeg lager fotobøker med et programjeg har lastet ned fra Japan Photo. Masse fine bakgrunner, og "clipart" man kan pynte med, og man kan skrive så mye eller så lite man vil. Masse fine rammer og måter man kan beskjære bildene på Jeg startet på boken da lillemann ble født, og oppdaterer den fortløpende. Når han fyller 1 år sender jeg bare boken inn til produksjon, og da har jeg en fiks ferdig bok som holder i mange mange år. Har laget mange sånne bøker allerede, og de blir skikkelig fine! Laget av bryllupet vårt, oppussingsprosjektet av huset, vanlig album o.s.v. o.s.v. Blir kanskje ikke like personlig som et eget album med limte bilder, men blir utrolig fint og er utrolig enkelt!! Jeg hadde aldri hatt tid til å sitte å lime inn i album, da hadde det aldri blitt noe som helst
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Jeg fremkaller rubbel og bit.. setter de inn i sånne album med plass til 300 bilder i, som jeg kjøper på europris. Så har jeg et scrappe/babyalbum jeg limer inn "blinkskuddene" i. og pynter og kommenterer. Det er vanskelig å velge ut blinkskudd, men bedre når man vet man har alle andre i album man også kan bla i. Jenta er 10 mnd og jeg har fremkalt langt over 2000 bilder tror jeg. Har bestemt meg for å "skjerpe meg når det første året er gått.. og da bare fremkalle blinkskuddene fra jul, bursdager osv.. men aaalt blir lagret såklart.. backup på backup
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 23. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2011 <3SAE<3 : Jeg vurderte faktisk det samme, men jeg elsker å lage sånne ting som album ol. Får heller ta å lage en "oppsummeringsbok" når hun er fylt 1 år, så får jeg to fluer i en smekk, hehe... Det heter jo babyalbum, så jeg tenkte at det gjør vel ingenting om jeg kun har bilder fra den tidligste babytiden:) Men jeg har selvfølgelig tenkt å ramme inn bilder til å ha på veggene, også syns jeg det er så greit å ha bildene på papir i tillegg. Helt lykkelig, jeg har tenkt på å gjøre det med de bildene jeg ikke tar i albumet og henger på veggen. Syns liksom at babyalbumet skal være det beste av det beste, men jeg føler at jeg har ALT for mange blinkskudd... Hehe, regner med jeg når samme antall som deg tilslutt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå