Gå til innhold

Bruker dere tampong om natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På reklamen så bruker de jo tampong om natten, så da kan det jo ikke stå på pakken at man ikke skal bruke det på natten? eller? men selv bruker jeg bind på natten da, jeg omtrent ikke blør om natten, kun en stund etter jeg har stått opp.

ja, jeg gjør det.

Grunnen til at man det der anbefalt å IKKE bruke tampong om natten, er sannsynligheten for at den vil sitte for lenge i (at man ikke får skiftet ofte nok). Dette kan føre til "tampongsyken".

Det er selvfølgelig ikke farlig i seg selv å bruke tampong om natten (derav reklamen), men det kan være farlig å ha tampongen i for lenge - uavhengig av om det er dag eller natt!

Annonse

Ja, jeg bruker tampong om natten; kan ikke fordra å bare bruke bind. Dessuten beveger jeg meg endel om natten, så uten tampong kan det fort bli lekkasje.

Har aldri opplevd noen problemer med å bruke tampong om natten, og er i slutten av 30-årene nå, så det har vært noen år. :P

Har aldri likt tamponger og brukte de ikke på natten de gangene jeg har brukt det.

Siden jeg har spiral nå så kan jeg uansett ikke bruke ob(noe mange med spiral ofte ikke har fått med seg).

Jeg bruker nå menskopp. Den mest geniale under mensen. kan brukes av de som har spiral og trenger bare tømme den to tre ganger i døgnet (har den i på natten) og man kan ikke få denne sykdommen som man kan av ob.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...