trinity83 Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg hører og leser så mye om KK på Haukeland, at jeg blir helt forvirra. Jeg skulle gjerne valgt et annet sted å føde, men pga. helsemessige årsaker er jeg låst til KK (kan ikke ta turen på Storken heller). Så jeg lurer på; Er det så ille der som folk skal ha det til? Vet jo at de har strikse regler for KS, og at avdeligen(e) generelt er ganske slitt. Men ønsker å høre litt erfaringer. ) På forhånd takk!
snella med spire Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Heisann eg har født på KK to ganger før og har bare gode erfaringer venter nå mitt tredje barn og har ikke noen planer om å føde et annet sted Så herifra er det bare positivt
**lykke!!** Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Hei:) Jeg fødte på KK og har bare gode opplevelser derfra. Ja det var jo slitt, men det jeg brydde meg om var at personalet var flinke og hørte på meg. Noen litt småsure jormdøre treffer man vel alltid på, men alt i alt synes jeg de som jobber der er kjempe hyggelige og er smilende og blid.
nyttårsprins Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Jeg har også bare positive erfaringer med KK. Jeg har vært både på Storken og Føden, og har blitt veldig godt ivaretatt begge steder. Utelukkende fine erfaringer fra alle venner som også har født der. Det er rangert som et av de fødestedene i Norge med den beste kompetansen, så trygg skal du i allefall være. Ville ikke hørt på dem med negative erfaringer (for det finnes alltid noen som klager uansett), for det er lett å bli forutinntatt. Tror du skal slappe av, og gjøre opp din egen mening. Etter mitt syn har du i allefall ingenting å bekymre deg for om du føder på KK!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå