Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, må kjøpe ny vogn, siden min Teutonia Spirit S3 har knelet. Og tenkte å prøve noe nytt, tross fornøyd med den, men det jeg ønsker er:

*Kombi/duo vogn, dvs, at jeg kan ta bort soft/hard bag og bruke den som sportdel

*Kikket på Simo kombi, noen som har erfaring med den? Den ser høy og fin ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi hadde simo vogn og var egentlig veldig fornøyd, BORTSETT fra at den var tung og tok ganske stor plass i bilen.

Så etter 6mnd solgte vi denne vognen videre, jeg kjøpte den heldigvis brukt og det var lett å selge den videre.

Så kjøpte vi i stedet for en Emmaljunga City Cross og har ikke angret på det kjøpet :) Skulle ha gått for denne vognen fra dag 1 :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Brio go! Super vogn, høy, lett, enkel å ta av å på bag, lun, roterende forhjul som lett fastlåses.. Ja rett og slett supervognen!

Skrevet

Jeg elsker min Emmaljunga Edge Duo!

Skrevet

Emmaljunga city cross med City Bag er knallgod:) Super fjæring, lett og god (veier bare 11 kg) - super vogn rett og slett (testvinner er den jo også;)

Skrevet

Anbefaler emmaljunga edge duo kombivogn. Litt stor,men veldig god!!:)

Skrevet

Vi har Simo Duo og er veldig fornøyde. Ja, vognen er litt tung, men til gjengjeld er den veldig stabil. Stor bag som gutten vår kan bruke lenge, noe som er praktisk siden vi har familie langt unna og reiser en del. Slipper å tenke på reiseseng :-) ellers er det god plass til varer osv hvis man er ute å handler. Og ikke minst er vognen veldig pen å se på ;-)

Skrevet

Vi har en Simo kombivogn som snuppa på 9 uker har etter storebroren. Jeg er veldig fornøyd med den, bortsett fra at den er tung når den skal løftes inn og ut av bilen. Men veldig stødig og solid.

Vi skal kjøpe en TFK vogn nå som vi kan ha bilsetet festet i - kjekt når man bare skal en tur i butikken eller på senteret og babyen sover, ja for jenta vår våkner når hun blir løftet fra bilsetet over i vogna. Vi skal bruke TFK vogna som sportsvogn etterhvert. Men det er klart, med Simo kombi trenger du ikke kjøpe en annen sportsvogn, du har jo vogn så lenge barnet trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...