blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 har nå i de siste dagene hatt: kviser-noe som ikke pleier å komme før mensdagen innvendigvarm-hetetokter trøøøøøøøøtt og sliten i kroppen endel utflod men ikk eakkurat nå. temperamentsfull-men det kan ha med lite søvn å gjøre fordi lillegutt ikke sover så godt om natten fortiden! til søndag er det IKM er det likegodt PMS dette her eller? inspill?
Trultetryne Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Jeg testet svakt positivt i dag tidlig, ikm kommende torsdag. Jeg har hatt en del av de samme symptene. Svetter og fryser om hverandre, kviser som kom dagen etter el - de pleier å dukke opp rett før mensen, trøtt og sliten (lite søvn spiller nok inn her også), annerledes lukt når jeg tisser (sorry detaljer..). Jeg har også vært kvalm to kvelder på rad nå.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2011 oi!!! ja dette va jo ganske likt da min ikm er søndag så e venter litt til... la også merke til den heftigste kvisa som poppa opp rett etter eggløsning.. merkelige saker.. men vi hadde litt trøbbel med å bli gravide sist så kan godt være dette bare er innbilning... føler det er litt sånn hver eneste måned nå.. i tillegg kommer ikke mensen på samme dagen lenger heller.. å det er jo litt frustrende.. men eggløsning har jeg da men den va så vond denne gangen så fikk bare hoppet i høyet to ganger.. men to er bedre enn null forresten!!! gratulerer med positivtest!! HURRA!
hejdi Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Hm. Lurer fælt på dette selv. Plutselig uren hud (noe j opplever en gang i skuddåret ellers) Svett og varm. Tørr i munnen. Rar i magen, mye luft og "stikkinger nederst.. bøyde meg for å sette noe i oppvaskmaskinen etter middag og da jeg reiste meg opp igjen føltes det som om gulvet var laget av gele? Sto rolig og holdt i meg til det gikk over før jeg prøvde å gå... Fortsatt gele?! Lyserosa blod i to dager for 4 dager siden. Jeg må jo være helt koko om alt dette er innbillning ?? Lykke til - håper du får en gledelig testdag, når den tid kommer :-)
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 23. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2011 åj!!!! positiv eggløsnings test 5 dager til IKM! hva skjer nå a? er jeg gravid eller har jeg en eggløsning til?
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 23. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2011 sikert kjemisk gravid i så fall.. ikke noe positiv gtest i alle fall :C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå