Gå til innhold

Da har jeg født! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppa kom til verden 04.35 i morges, 2 dager før termin. Hun er 48 cm lang og 3240 gram, og selvfølgelig kjempe nydelig!

Jeg begynte med rier kl 04 natt til søndag, 10 min i mellom hver og 20 sekunders varighet. Utover søndagen økte riene i varighet - til 50 sekunder, men fortsatt 10 min imellom. Innimellom dabbet de av, før de tok seg litt opp igjen etter et par timer... Regnet med at det kom til å ta laaaang tid :-/

Riene dabbet av igjen på søndagsnatt, så i 01 tiden gikk vi å la oss. Kl 03 hadde jeg hatt 3 rier med bare 4 min imellom, så jeg vekket samboeren min og sa at vi måtte tenke på å stå opp... Kjørte til sykehuset og var der kl 04. Da var det fortsatt 4 min imellom riene og jeg hadde 4 cm åpning :-)

35 min senere, og 2 pressrier på 5 min var snuppa født! Rakk så vidt å få av meg buksa og ringe på jordmor før hodet var ute, hehe.

Var en rask og grei fødsel, og vi kom hjem i 14 tiden i dag... Nå bare koser vi oss :-)

Sender masse fødestøv til dere alle og ønsker dere masse lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :) hørtes ut som en fin fødsel :)

har selv termin om 2 dager, men ser ikke ut til at denne babyen vil ut enda..

Skrevet

Gratulerer! :D *tar imot fødestøv*

Skrevet

Gratulerer blå, blå, rosa:) Høres ut som en veldig fin opplevelse!!! Kos dere masse nå...

Send over kilosvis med fødestøv, for her er det fortsatt ingenting som skjer:/

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Gratulerer så masse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...