Gå til innhold

Hva ser en i en mann som er blakk som ei kirkerotte, har gjeld han ikke klarer å betjene og i tillegg ikke kan ha vanlig sex?

Anbefalte innlegg

Sexen er pga at ting "der nede" ikke funker som det skal.

gjelden er skatt og slikt....

Blakk fordi han var altfor snill med sin eks i oppgjøret.

Hva ser en i en slik mann? Kan det virkelig funke?

Fortsetter under...

At han har økonomiske problemer og problem i "mellom-etasjen" sier da ikke at han kan være en flott person?

Ja, må innrømme at jeg tenker at han kan ha vært økonomisk uansvarlig, men ofte lærer man jo av sine feil også da... Han kan jo være en av de:)

Nå styrer man ikke alltid hvem man faller for, men jeg vet personlig at jeg selv aldri kunne falt for en slik mann. Jeg må ha sex som en del av forholdet, og da mener jeg samleie. I hvertfall i startfasen, om ting skjer senere i livet så har man jo rukket å lære å elske det mennesket på flere måter, ikke bare som kjæreste.

Når det gjelder økonomi så kan i hvertfall trøbbel på det området ødelegge og slite kraftig på ethvert forhold.

Takk og lov for at jeg har vært heldig, mann som både er økonomisk og som ikke har noe trøbbel med ereksjonen eller andre ting helsemessig.

Han var uheldig, og ble langtidssykemeldt rett etter en skattesmell, så det er det økonomiske. Så det er ikke helt uansvarlighet, men mer uhell i uhell. Og han gjør opp for seg hver eneste måned for å bli ferdig med det.

Jo, han er snill, god, gavmild, grei, virkelig raus, venter ikke noe men gir av seg selv hele tiden, OK pen(:)), trofast(så klart....), og han elsker meg. Men jeg blir usikker pga dette med økonomi, faktisk, selv om det var litt uforskyldt hele greia. Og så er det det med sexen.... det er jo liksom litt viktig, og jeg liker ikke helt å bare få og ikke kunne gi tilbake. Jeg sa han er raus, ikke sant?

HI

Annonse

Hvis han viser at han vil endre seg og begynne og ta tak i problemene sine så kan det funke....

Men dersom han viser lite intresse for og ordne på i gjeld og slikt så er han ikke noe og samle på.

Fikk barn selv med en som ikke har så veldi mye, vi er fortsatt sammen, men nå pga økonomi flytter jeg hjem til mine foreldre, vi flytter sammen igjen når han har fått seg jobb, det skjer ganske snart men denne gang må han holde på jobben, vi vil også ha et til barn sammen, men da skal han klare og forsørge oss mens jeg blir ferdig med utdannelsen min.

Så med en slik mann er det viktig og sette krav, og dersom han ikke holder kravene er det viktig du holder det du sier, at hvis han fks ikke får seg jobb så går du,.

Veldig vanskelig å svare på. Som det skrives over så velger man ikke den en faller for desverre.

Det virker som om han har andre og kanskje sterkere kvaliteter enn økonomisk hell og sex "evner". Men det er bare du som kan vurdere hva som er viktig for deg.

Økonomi og sex er for mange svært viktig. Men det ser jo ut som om han klarer å rydde opp, og han virker jo ansvarlig. Når det gjelder sex så bør du kanskje prate med ham og spørre hvordan han ser for seg et liv med lite sex (eller uten).

Greit man kanskje faller litt for en fyr, men man velger helt selv om man vil gå videre og involvere seg.

Jeg ville ikke valg en slik.

Hva gir denne mannen deg da? Oppmerksomhet?

En venn kan være snill, god og trofast.....tror du har fått deg en venn, men en mann for livet ser jeg ikke for meg at han er.

Ser for meg at han flytter inn til deg, og at du egentlig bare har fått inn et voksent barn.

Mulig at han har gode sider, men en mann må da bidra med noe!!!!!

Tja, kanskje det er det jeg tenker også, nn 23:02.

Men han tar ansvar, og gjør ting av seg selv(noe et barn ikke gidder ;)). Han ordner og styrer med det som trengs, og er en ansvarlig type, helt oppriktig sagt.

Han er praktisk, men ikke helt økonomisk kanskje. Jeg har vært alene lenge, og er blitt økonomisk fordi jeg har måttet bli det. Og jeg er vel født praktisk. Der har ikke han vært helt enda. Han er kanskje litt i startfasen på akkurat det der med penger. Men det er ikke noe problem å styre eller lære bort for meg :)

Jo, han bidrar, men jeg ser at jeg vil se mer av bidraget på alle måter før noe mer :) Og han har mange og flotte gode sider :)

Vi har vært venner i åresvis. Det er først de siste månedene vi er blitt noe mer.

Nei, jeg vet ikke her.... leter jeg etter det positive, eller hva?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...