Prinsen og mamma`n :) Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Har i den siste måneden gått til kontroll på sykehuset pga forhøyet blodtrykk.. Er 39+1.. Så det de har sagt der er at jeg skal ta kontakt dersom jeg opplever hodepine, smerter i magen eller synsforstyrrelser... Nå har jeg fått litt hodepine, men hvor mye hodepine bør jeg ha før jeg ringer?
Cruella De Vil Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Ja, ring! Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 24. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2011 Ringte, og dro for en sjekk.. Ble innlagt og var der til i dag.. Blodtrykket var forhøyet på mandag, men har gått litt ned til i dag, så fikk dra hjem Forhåpentligvis starter det å skje noe snart, bare 6 dager til termin, og føler ikke akkurat så mye for å gå over
pregnito Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 har akkurat det samme.. men min jordmor sa jeg skal ringe føden om hodepinen ellersynsforstyrrelsene blir vedarende.. altså i flere timer.. Har blodtrykket ditt stabilisert seg nå da? Mitt var litt høyt i går.. fikk litt synsforstyrrelser.. men det ga s etter en time ca.. skal på kontroll hos jordmor i morgen igjen.. er glad de følger meg så godt opp. Er foresten 39 uker.. Håper det skjer noe snart
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 24. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2011 Det har vel ikke stabilisert seg, da det svinger en del.. men de mener at jeg har et veldig lettpåvirkelig blodtrykk.. Det er godt å vite at man blir fulgt opp ja, det er betryggende Vi er like langt vi da, satser på at vi slipper å gå så lenge før det skjer noe
pregnito Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 ja.. håper så på at det skjer noe ganske snart. Hadde passet meg bra det hehe.. Er så sliten i ryggen for tiden.. er ikke gøy å gå gravid lengre kjenner jeg
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 24. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2011 kjenner meg igjen i den følelsen ja.. Dette er min første, og nå har jeg funnet ut at det blir ikke flere før min samboer kan gå gravid Det burde gått an å dele plagene mellom oss hehe..
pregnito Skrevet 24. august 2011 #10 Skrevet 24. august 2011 haha.. kjenner meg igjen ja.. min første her og.. sa til samboeren min at han skulle minne meg på plagene jeg har hatt om vi en gang i framtiden skal snakke om å få nr 2 Hadde vært veldig fint om han kunne tatt noen av plagene ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå