Gå til innhold

Hodepine.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i den siste måneden gått til kontroll på sykehuset pga forhøyet blodtrykk.. Er 39+1.. Så det de har sagt der er at jeg skal ta kontakt dersom jeg opplever hodepine, smerter i magen eller synsforstyrrelser... Nå har jeg fått litt hodepine, men hvor mye hodepine bør jeg ha før jeg ringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ring! Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. :)

Skrevet

Hur gick det igår?? :0)

Skrevet

Ringte, og dro for en sjekk.. Ble innlagt og var der til i dag.. Blodtrykket var forhøyet på mandag, men har gått litt ned til i dag, så fikk dra hjem :) Forhåpentligvis starter det å skje noe snart, bare 6 dager til termin, og føler ikke akkurat så mye for å gå over ;)

Skrevet

har akkurat det samme.. men min jordmor sa jeg skal ringe føden om hodepinen ellersynsforstyrrelsene blir vedarende.. altså i flere timer..

Har blodtrykket ditt stabilisert seg nå da?

Mitt var litt høyt i går.. fikk litt synsforstyrrelser.. men det ga s etter en time ca.. skal på kontroll hos jordmor i morgen igjen.. er glad de følger meg så godt opp.

Er foresten 39 uker.. Håper det skjer noe snart :)

Skrevet

Det har vel ikke stabilisert seg, da det svinger en del.. men de mener at jeg har et veldig lettpåvirkelig blodtrykk..

Det er godt å vite at man blir fulgt opp ja, det er betryggende :)

Vi er like langt vi da, satser på at vi slipper å gå så lenge før det skjer noe :)

Skrevet

ja.. håper så på at det skjer noe ganske snart. Hadde passet meg bra det ;) hehe..

Er så sliten i ryggen for tiden.. er ikke gøy å gå gravid lengre kjenner jeg ;)

Skrevet

kjenner meg igjen i den følelsen ja.. Dette er min første, og nå har jeg funnet ut at det blir ikke flere før min samboer kan gå gravid ;) Det burde gått an å dele plagene mellom oss ;) hehe..

Skrevet

haha.. kjenner meg igjen ja.. min første her og.. sa til samboeren min at han skulle minne meg på plagene jeg har hatt om vi en gang i framtiden skal snakke om å få nr 2 ;)

Hadde vært veldig fint om han kunne tatt noen av plagene ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...