Gå til innhold

Hvilke vinersko velger du til barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor er det sjeldent mer enn 10- og de siste årene har det vert mer slaps enn snø, hvilke sko skal vi velge?

Hun er snart 2 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi velger en type med gore-tex, men ikke kjøpt ennå:)

Skrevet

Har valgt Viking Goretex

Skrevet

Jeg har tenkt på superFit skoene. De ser myke og gode ut, og har Gore tex, og er vanntette. Jeg har en liten gutt med små ben, så viktig for meg at skoene sitter bra på, og ikke sånn at det blir stort mellomrom mellom bena og skoen. (Ser for meg at Cherrox og sånne sko blir for store og kalde til han. )

Har enda ikke kjøpt de da, så kan jo hende jeg finner noe bedre i butikken, men enn så lenge er det de jeg skal ha. :P

Skrevet

vi har kjøpt ecco gore tex :-) bor i samme klima som deg

Skrevet

Her er det kun Viking sko som gjelder på vinteren. Her vi bor er det mye variert (trøndelag) så det kan være alt i fra holke til en meter slaps med en dags mellomrom. Vi er også mye ute og har erfart at Viking skoene har godt mønster under, er vanntette (jeg impregnerer de to ganger i løpet av vinteren, som med alle andre vintersko her i huset, uten at jeg tror det har noen betydning på barnas sko). og viking sherox-ene er mykere enn sherox-sheroxen. Vi har et par viking gore-tex og et par viking sherox

Skrevet

Låner denne tråden litt, noen som vet hvor man kan finne nogelunde billige Gore tex eller andre tex sko?

Jeg har litt dårlig råd, men vil jo at min datter skal ha gode sko. Hun har forøvrig gode vintersko, jeg tenkte på nå til høsten..

Skrevet

Sorel eller Kamik har mine brukt de siste årene. De med gummi nederst og løst ullfor. De er enkle for barnet å ta på, varme(!) og tåler slaps.

Skrevet

Viking Goretex her i gården:) Veldig gode sko!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...