Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Nå blir det liv i leiren, gutt nr tre på vei! Å jeg syntes det er skikkelig stas! Men føler virkelig jeg må forsvare meg på en måte..ikke mange som sier ååå så koselig, men heller jaha ja,må vel ha en til da?? ( dette er spess familie)Hvorfor er det ikke akseptabelt å faktisk syntes det er ok med tre av samme kjønn? Huff litt klaging her, men blir jo litt lei meg rett og slett.. Flere som venter tre av samme, som opplever det litt sånn? Uansett vi gleder oss til gutten kommer, og det gjør storebrødrene å!
Minesmå:)+en til! Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Her kommer også gutt nr 3 mest sannsynlig. Vi ville ikke vite kjønn på UL, men da jordmora skulle måle lårbein så vi tydelig tut mellom beina. Jeg syntes det er kjempestas jeg. Må bare heve meg over teite kommentarer. Jeg skal iallefall bli den beste svigermora, og får sikkert noen jentebarnebarn også, så skal nok få oppleve en jente igjennom sønnene mine tenker jeg. Vi gleder oss stort! Vanskelig med navn da. Vi har jo brukt opp de to fine vi hadde:P Når er terminen din? Min er 14.des. HÅPER jeg ikke føder mens julen ringes inn. Har gått over med de to andre så,....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2011 Hege, ja vi skal å bli verdens beste sviters;) får ta det igjen når guttan kanskje får noen jentebarn:)njeg har alltid sett for meg att jeg skal ha tre gutter, ogvjammen fikk jeg rett! vi har termin 14 januar, litt vittig;) våre heter Tomas og Robin, så kommer Jonathan:) når vi fant ett vi begge likte uten å nøle, så gjorde vi det offentlig, så kan vi ikke snu oss;) ( eller det blir vanskeligere) ! Håper du får før tiden så er du på bena til jul! min første ble født 17 desember:)
Eviline Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Jeg venter også gutt nr. 3 (20.desember), og vi gleder oss veldig. Opplever også mange som liksom er skuffet på våre vegne fordi det ikke ble jente. "Alle" var sikker på jente før ultralyden, men jeg har hatt gutte følelse hele veien. Men, lar ikke andres kommentarer få ødelegge gleden vår Og tenk så praktisk med tre gutter....liker de samme leker, aktiviteter, filmer, osv. Blir nok gode kammerater når de vokser opp Selv om det er litt aldersforskjell på mine (11 år, 8år og 0år), så utjevner jo dette seg når de blir eldre. Men vi sliter litt med navn...Jeg vil gjerne ha Robin eller Daniel, mens far vil ha Lucas eller Marius. Ikke lett
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Vi venter jente nr 3. Samme årsforkjell som deg, 11, 7 og 0 år. Hehe me fikk akkurat det samme kommentarene. "Har dåkker ikkje lært koss det skal gjøres?!" "Prøva noe nytt" Men heldigvis så har de fleste vært genuint glade for at det kommer ei lita jente til verden... ikkje minst de to storesøstrene
*Lissja* Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Venter nr 2 her; en liten attpåklatt ;o) Har jente på 9 fra før og venter gutt denne gangen ) Termin 10 des <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå