Gå til innhold

ex kone sove over på julaften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

anonym 18:03

er barnet aldri hos faren sin på julaften, feirer med hans familie ol? Høres rart ut. Det er jo det som er problemet med å feire sammen, skal alle besteforeldre, søsken, foreldre osv osv være sammen alle sammen. NOT

Det å tviholde på å feire jul med barna selv om man er skilt bunner i EGOISME. Det er ikke noe kult å ikke ha barna hver jul, men det er dessverre slik det er når men velger å gå fra hverandre. Hvorfor i all verden skal ikke barna til Hi og hans barn få det topp sammen med dem annenhver jul. De bor jo sammen ellers.

Annonse

eh.. nei! Han trenger jo ikke å være hos sin far når faren er hos oss! Besteforeldrene hans på den kanten har også vært hos oss noen julekvelder. Vi har ikke stort nok hus til å romme "hele slekta", så besteforeldresettene bytter vi på å ha på besøk. Guttens far har ikke ny partner

Det der hadde ikke jeg likt, og jeg er ikke særlig sjalu av meg. Egentlig ikke sjalu i hele tatt.

Har hun ikke ny mann, hun da?

Her er det nye mannen til min kjærestes eks som er sjalu, så dette hadde ikke vært tema her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...