Cessus Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg har vært mye plaget av UVI tidligere, men lenge siden sist nå. De vanligste symptomene jeg fikk på UVI var hyppig vannlating, svie og misfarget og gromsete urin. Men, det som begynte igår var SVÆRT hyppig vannlating. Tror jeg tisset i gjennomsnitt 2 ganger hver time hele ettermiddagen og kvelden... i natt hadde jeg nattvakt på jobben og jeg måtte løpe på do hver time. Det samme opplever jeg idag. MEN, overhodet ingen andre symptomer på UVI, pluss at blæren aldri tømmes til tross for at jeg prøver å ikke drikke så mye. Jeg skjønner ingenting. Noen med erfaring eller råd?? Jeg var hos legen, men selv om UVI-testen var negativ, så mente hun det måtte være UVI likevel. Jeg er uenig, for dette syns jeg er rart. Kanskje dette er begynnelse på UVI, eller kan det være andre årsaker? Har IKM på torsdag, har enda ikke testet.
Cessus Skrevet 22. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2011 det jeg mente med at blæren aldri tømmes, er at hver gang jeg flyr på do så tisser jeg mye!... det pleier jo å bli tomt tilslutt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå