Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Har hatt "menssmerter" rier elller modningssmerter i hele dag. De kommer og går, spes når jeg ligger er de veldig intense. Har hatt gubben hjemme i hele dag og litt dårlig samvittighet hvis det bare er modningsrier. Men skjønner ikke helt forskjellen på div smerter. Må puste meg gjennom noen smerter og han må kna ryggen min fri for kramper, andre går fort over hjelper spes. når jeg står bøyd over bordet. Har ikke hatt vannavgang enda heller. Føler de ikke tar seg opp til noe smerter fra helvete, det gjør jo vondt men trodde det skulle bli værre. Han vil ringe føden og beg å tenke på og gjøre noe, jeg vil vente til etter middagen. Skal man liksom ha smerter en hel dag og så skjer det ikke noe mer?
astroem Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 slik har jeg hatt det i snart 2 uker både uregelmessig og regelmessig, er utrolig slitsomt :/ ringte føden selv, men de sa d bare var modning/masrier så fremt at de ikke begynner å komme regelmessig med 10 min imellom og varer i 1 min og at det øker på i styrke etter som tiden går.. Det nærmeste jeg har vært der er 50 sek og 15 min imellom, og trodde at nå er det endelig ekte, men neida, etter at det hadde holdt på slik i 10 timer, så begynte det å dabbe av igjen, og det er nå 4 dager siden, og har det fortsatt aav og på..
miepia30 Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 jeg har blitt lurt mange dager nå. Særlig i går var det intenst, mange timer med vondt, til tider var det bare 3 min mellom hvert tak som varte ca 1 minutt. Og det var vondt, noen av de måtte jeg puste og pese meg gjennom. Men vips plutselig var det over og jeg sov godt i natt. Litt i morgest igjen, så litt rar ut der jeg pesa på butikken, men så var det over. Ingenting i kveld. Redd det blir så mye ulv ulv at jeg ikke skjønner når det virkelig er igang og vi må komme oss på sykehuset. Men er det virkelig i gang kommer det tettere og tettere og varer lengre og blir mer og mer vondt. Inntil du ser at det går den veien har man det best hjemme. Man blir sliten og skuffa av å dra inn og ut av sykehuset også når man bare er blitt lurt av maserier.
Baby.i.august Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Jeg har det også helt på samme måte som dere beskriver, utrolig slitsomt. Opplevde derimot ingenting av dette i første svangerskap, gjelder det for dere også?
miepia30 Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 bare 3 dager før han ble født. Dette har pågått lengre, og jeg har kommet kortere. Er bare 37+0 uker så regner med dette kan pågå en stund. Bare spent på hvor lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå