Prinsen og mamma`n :) Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Hei, sniktitter inn fra 3 trimester, og har et spørsmål til dere.. Hvordan gjør dere det med bleiene? Har dere slike bleiebøtter eller andre løsninger?
Ane Elise Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Jeg hentet 1 slik bøtte gratis på Barnas hus i fjor ( her er linken hvor du må reg. for å få det gratis: http://www.reflex.no/angelcare/), siden posene til bøtta koster flesk, bruker jeg dem til kun til skit bleier og når vi har besøk, ellers er det rett i vrengte plastposer med tissebleier og rett i dunker`n
1frafør_1påvei Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Vi har også vært på Barnas Hus og fått den gratisbøtta, og det er bare de verste bleiene som går i den. Bestiller dessuten refil-poser via internett. MYE billigere :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Bleiebøtte kan du få gratis hos de fleste store barnebutikkene (jeg har fått 3 ulike ;o)) så nå holder jeg på å finne min favoritt. Men jeg syns refillene er dyre, så d kan være en ide å kun ha bæsjbleiene i bøtta....
Happyus(: Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 bruker også bleiebøtte! men har merket at det begynner å bli veldig dyrt med disse refill posene, jeg bruker den til alle bleiene.. men tror jeg begynner å bruke kun til bæsjebleiene..
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 22. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2011 Takk for svar Eneste problemet jeg kan se for meg her er at bleien skal sorteres i en egen pose for kun bleier, som vi får utdelt av søppelfirmaet.. hmm, så får spekulere litt til på hvordan jeg skal gjøre det...
Håpefull77 Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Vi har ikke bleiebøtte og har ikke tenkt å skaffe oss det. Vi kaster bleiene i en pose, når det er bæsjebleie kaster vi posen, samme om den er full eller ikke. Tenker at det er ennå en dubedings som vi må kvitte oss med etterhvert. Vi synes det funker fint uten. Om du vil kan du jo bruke sånne små poser som du får til å kaste bleiene i. Refilene koster jo masse, og du får kjøpt waste bags på butikken som koster 17:90 for 3 ruller. Jeg ville prøvd uten, det er mye du ikke trenger, så får du heller anskaffe det om behovet melder seg.
Regina Phalange Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Hei Kariina, hvor kjøper du refill på internett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå