ninairen Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Hei... Har i de siste dagene hatt veldig masse utflod (sorry detaljer). Men nå i det siste er det liksom hver gang jeg røyser meg opp eller går.. Skikkelig ekkelt :/ Har hatt mye i noen uker nå, men føler det har blitt masse masse mere de siste dagene... Må liksom skifte truseinnlegg hver gang jeg skal på do.. Er i uke 39... Noen andre?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Samme problem her som deg men fikk høre d var normalt på slutten da hodet er festet.. Var inne pga mistanke vannlekasje ( men tynn utflod) uke 36- nå i uke 39 har d blitt tykkere ( sorry detalj ) se på d som tegn til at fødsel nærmet seg!! Lykke til.. Spennende uke fremfor oss...!!
Hegeveronica Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 ja høres ut som du snart skal føde ja, hadde slikt på slutten av svangerskapene mine.
♥ 3 gull på vei♥ Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Har hatt samme problen nå de siste ukene er i uke 37 nå. må bytte truseinnlegg ofte og føler meg skitten hele tiden, til meg er det tykt, slimete og lukter litt også. Æsj, men legen mente det var normalt, jeg kunne ta en soppkur men det var ikke sikkert at det var det og at det ville hjelpe (han ville ikke ta prøver nå) ville vente å se om det gikk over etter fødsel. Hode har ikke festet seg til meg! ubehagelig men en får bare holde ut de siste ukene!! du er jo enda nærmere
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Betryggende å se at vi er flere, "sliter" med det samme her I går trodde jeg nesten at vannet var gått.. (beklager detaljer!) Men, med termin om 9 dager - får jeg vel bare holde ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå