Trømborg Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jeg hadde en SA i uke 13 i begynnelsen på februar i år, men fortsatt kommer ikke den etterlengtede positive testen... vi prøver og prøver hver mnd, jeg har eggløsning hver mnd men det skjer ikke noe... er det jeg som stresser dette opp?? nå er vi en uke over første termin dato, og må si at det var tungt og passere denne datoen uten en ny spire i magen. blir så ufattelig skuffet hver gang testen er negativ og tante rød dukker opp mnd etter mnd, denne mnd var jeg sikker på at det skulle gå. hadde ekstremt vonde brystvorter, vondt nederst i magen og kvalm de siste dagene før mensen kom... prøver å ikke tenke så mye på det, men det er lettere sagt enn gjort...
Linerlen og pipipen Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Hei, Den er så lei den ventingen!! Jeg mistet i uke 10 + 2. Stressa fælt med EL-tester og slik en stund. Så i Juli var mannen min syk, og jeg jobba dobbelt opp på to jobber, og tok meg av alt hjemme. Hadde ikke overskudd til å styre med testing slik. La inn aksjer på dag 11 og 13, orket ikke mer enn det. Og der satt den gitt! Veit at det er forferdelig vanskelig å liksom ikke tenke på det man tenker på støtt. Men hva med å gjøre noe annet gøy sammen, en romantisk weekend tur, eller bare en kinodate eller noe slikt? Lykke til videre Du veit jo at kroppen din har mulighet til å bli gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå