Ønskebaby08*12 Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Alt er helt perfekt med knøttet i magen, som ikke er sjenert for å vise at han er en gutt :) Jeg har morkaken foran så det er forklaringen på at jeg syns jeg kjenner lite nå i forhold til forrige gang. Men, han beveger seg mye, og er i full sving inne i magen Terminen er fortsatt 20 januar.
Lavendel35 Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Hei... Samme her=) Termin 20 januar, liten gutt og morkake foran.. Håper jeg snart vil kjenne noe jeg vet er fra lillegutt=)
Ønskebaby08*12 Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2011 Jeg gleder meg også til å kjenne de gode harde sparkene. Kjenner han nå også, men det er bare når han sparker over eller ved siden av morkaken Uansett, det viktigste er at han har det bra der inne, og ser ut til å trives. Både blære og magesekken var fulle, så han tar godt for seg
♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 gratulerer så mye med en gutt i magen:) er så deilig når man får vite at alt er bra, og enda en bonus om man ser kjønnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå