Gå til innhold

Nei! Jeg vil ikke vite hva det koster!

Anbefalte innlegg

*Stønn* Jeg har noen i vennekretsen min som jeg kjenner ågr meg litt på nervene. Spesielt to, som har samme "feilen" men med ulikt fortegn. Uansett hva det er snakk om, så er de kun opptatt av pris.

Sier jeg "så søte sandaler du har" Så sier den ene "Takk! De kosta 1790,-!", og synes at jeg burde beundre dem enda mer siden de er så dyre. Sier jeg det samme til den andre, så svarer hun "Takk! De var på halv pris av rød pris, og kostet bare 79,-!" ...og synes at jeg burde bli grønn av misunnelse.

Jeg bryr meg ikke! Jeg gir blanke i om noe kostet 40,- eller 4000,-. Jeg synes bare at de/ den/ hvadetnåer var fine og ville gi deg et kompliment!

Hvorfor svarer noen sånn? Jeg skjønner det ikke...

Fortsetter under...

Åj, når jeg tenker meg om så svarer jeg ofte sånn faktisk!

Men aldri hvis noe er dyrt da.

Ja, hvorfor svarer jeg sånn?? Vet rett og slett ikke, kanskje det er meg du prater om :) Men gjør det ihvertfall ikke for at noen skal bli misunnelig om det er dyrt eller billig.

Fordi neon er slik og tror du vil vite det. Den ene er glad for at hun har tatt seg råd til noe dyrt til seg selv og hun andre er økonomisk og er stolt over at hun har fått så fine sko så billig.

Hvorfor irritere seg over det?

He he he, ja sånn svarer min mor også:-D Får en hel avhandling om hvor mye varen har kostet, og hvor heldig hun har vært som fikk den så billig;-)) Kjenner også at det interesserer meg midt i *****, men tror bare ikke hun tenker over det i det hele tatt. For HUN er det vesentlig å få sagt det:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...