mispire Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Hadde forventet eggløsning i dag,... Men ikke vært tegn på det...så tenkte at den ikke kom... Tror nemlig jeg mistet et embryo forrige syklus .. Før jeg rakk å teste,,, Pleier å ha eggløsning ca to dager etter at eggløsningslimet kommer (beklager detaljene). Å det kom plutselig nå i kveld,,, var ikke der i mårrest... MEN problemet er at gubben er å jobber... Et stykke unna... Jeg har Alltid mulighet til å kjøre dit. Men det er folk der.... JEG VIlL BI GRAVID... Haha.. Helvete.. Hvordan gjør jeg dette!? En venninne spøkte med at han skulle komme i en kopp jeg gå inn på do rett etterpå å sprøyte det inn med en sprøyte... Men dør ikke sper i kontakt med luft!? HELP ME
Gjest Hippo ღ Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 For en god stund (år?) tilbake leste jeg om 2 homofile par, som gjorde det på den måten. Ene mannen kom i en kopp, og ene dama sprøytet det inn. Ble gravid hun
mispire Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2011 Takk for svar vi gjør et forsøk.. Gubben holdt på å le seg ihjel, men er med på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå