Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Har en kattunge på 4 måneder som virker til å puste normalt i våken tilstand, men så fort den sovner puster den så tungt at det høres på avstand. Det smeller også litt i nesa og noen ganger så piper det. Normalt? Eller burde jeg få sjekket nesa på den?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Tror det er normalt altså. Kommer ofte mye lyder fra små pusekatter. <3 Er du fortsatt usikker, så bare ring en veterinær, de tar ikke betalt for å få spørsmål per telefon. Har fått god hjelp flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Ja! Min katt snorker og puster tungt når hun sover;)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Har lurt på dette jeg også. Har to puser( en på 4 år og en på snart 12 mndr) og begge puster veldig tungt når de sover, høres nesten ut som en forkjølelse og litt små snorking innimellom. Har vært litt småbekymret for dette, men synes det virker som de sover veldig godt og ikke er plaget av det, så jeg har ikke sjekket det hos veterinær. De puster jo helt fint i våken i tilstand tenker bare at de er noen skikkelig sovegriser litt søtt med disse lydene også
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Jeg har 6 katter og halvparten av de snorker høylytt når de sover. Har helsesjekket mine og ingenting som feiler de, så da er det nok helt normalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå