malit Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Er nå gravid uke 9+2, og bruker str 34 i klær til vanlig. Nå må jeg ha nye bukser, for jeg får ikkke igjen knappen på de jeg har,hehe;) Jeg finner bare INGEN gravid-bukser i str 34. Kun ett slag på H&M,-men greit med et par eller 2 til liksom.. De fleste går fra str 36,men de blir ikke så fine på.. jeg er ikke forfengelig,men jeg vil ikke se ut som et telt med for store bukser Noen gode forslag på butikker/nettbutikker? Bor like v Kr.sand
lille-my-april Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Hva med en sånn svart treningsbukse i bomull som de har på h&m. De er fine på og kan brukes til vanlig også.
malit Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2011 De er greie de,til hjemmebruk,-men vil gjerne ha noe som ser litt greie ut til jobb
HMC Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Prøv Ellos eller Laredoute....er idag 8+1 og begynner oxo å få problemer med buksene, fikk en i posten på fredag og den satt som bare det Skal bestille 2 til
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Eller så er det jo veldig mange fine tightser også! Det bruker jeg nå når jeg er oppblåst... )
21293425 Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Jeg aner ikke om de har butikk i Kr.sand, men polarnopyret har greie mammabukser. Mammaklærene skal gå ned til xs eller 32-34.
malit Skrevet 23. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2011 Tusen takk for alle tips,-tror kanskje de har Polarnogpyret i byen:) *sjekkesjekke*
aloha83 Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Jeg sleit med det samme sist og endte opp med å kjøpe helt vanlige klær som var lave på livet. Olabuksene jøpte jeg litt løsere i modellen slik at de ikke ble store. Jeg prøvde ALT de hadde på både den kule mage og svangerskapet i Oslo og alle sammen var for store. Jeg kjøpte en fin bukse i New York, men har bare brukt den en gang forsi jeg ikke taklet å ha det ekstra stoffet over magen. Hvis du er interressert kan du få kjøpe den
lillevirre Skrevet 24. august 2011 #10 Skrevet 24. august 2011 Hei. På http://www.alexi.no/ har jeg kjøpt sånne som du "utvider" buksesmekken med. Du fester den mellom knappene også er det et tøystykke mellom som skjuler trusa. Og da følger det med i 3 farger og størrelser, så kan du utvide/bytte de ut ettehvert som magen vokser. Jeg fant ut at det virka som en grei løsning frem til jeg må ta i bruk mamma-bukser. På samme siden har de også magebelter som du kan skule åpen buksesmekk/ evt bar mage med ettehvert som genserene blir for korte. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå