Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå gravid uke 9+2, og bruker str 34 i klær til vanlig.

Nå må jeg ha nye bukser, for jeg får ikkke igjen knappen på de jeg har,hehe;)

Jeg finner bare INGEN gravid-bukser i str 34. Kun ett slag på H&M,-men greit med et par eller 2 til liksom..

De fleste går fra str 36,men de blir ikke så fine på.. jeg er ikke forfengelig,men jeg vil ikke se ut som et telt med for store bukser ;)

Noen gode forslag på butikker/nettbutikker? Bor like v Kr.sand :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en sånn svart treningsbukse i bomull som de har på h&m. De er fine på og kan brukes til vanlig også.

Skrevet

De er greie de,til hjemmebruk,-men vil gjerne ha noe som ser litt greie ut til jobb :)

Skrevet

Prøv Ellos eller Laredoute....er idag 8+1 og begynner oxo å få problemer med buksene, fikk en i posten på fredag og den satt som bare det :) Skal bestille 2 til

Skrevet

Eller så er det jo veldig mange fine tightser også! Det bruker jeg nå når jeg er oppblåst... :o)

Skrevet

Jeg aner ikke om de har butikk i Kr.sand, men polarnopyret har greie mammabukser. Mammaklærene skal gå ned til xs eller 32-34.

Skrevet

Tusen takk for alle tips,-tror kanskje de har Polarnogpyret i byen:) *sjekkesjekke*

Skrevet

Jeg sleit med det samme sist og endte opp med å kjøpe helt vanlige klær som var lave på livet. Olabuksene jøpte jeg litt løsere i modellen slik at de ikke ble store.

Jeg prøvde ALT de hadde på både den kule mage og svangerskapet i Oslo og alle sammen var for store.

Jeg kjøpte en fin bukse i New York, men har bare brukt den en gang forsi jeg ikke taklet å ha det ekstra stoffet over magen.

Hvis du er interressert kan du få kjøpe den :)

Skrevet

Hei.

http://www.alexi.no/ har jeg kjøpt sånne som du "utvider" buksesmekken med. Du fester den mellom knappene også er det et tøystykke mellom som skjuler trusa. Og da følger det med i 3 farger og størrelser, så kan du utvide/bytte de ut ettehvert som magen vokser. Jeg fant ut at det virka som en grei løsning frem til jeg må ta i bruk mamma-bukser. På samme siden har de også magebelter som du kan skule åpen buksesmekk/ evt bar mage med ettehvert som genserene blir for korte. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...