knerten09+ knerteline11 Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Her går jeg da veldig klar for fødsel og kjenner etter hver minste ting som kan være signal på at det nærmer seg, hehe. Er helt tussete av denne ventingen. Veldig dårlig på å gå rundt å ikke ha kontroll på når det skal skje. Men nå har jeg hatt murringer i hele dag og løs mage og håper jo selvfølgelig at det er tegn på at noe er igang. Men prøver å si til meg selv at det kan gå laaang tid ennå.
Pogoled Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Hehe... kjenner til den å gå å føle og kjenne etter om noe skjer... Vi får krysse fingre og sende fødestøv, i håp om at det hjelper:) Lykke til!
2011 Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Ikke for å drepe gleder men jeg har hatt det helt likt i 14 dager nå, men med litt ekstra oppkast på toppen og det har fortsatt ikke skjedd noe her.. Har 17 dager igjen til termin.. KJJJJedelig!
zombie2be Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Åhr, jeg kjenner meg såå igjen!! hadde det for to kvelder siden og ttenkte som deg. Håper for din del at det skjer noe;))
Lillegull2011 Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Godt jeg ikke er alene! Har hele 19 dager igjen til termin og ser etter hvert minste tegn som kan være fødsel.. Mine murringer har stoppet opp for noen dager siden Den løse magen har jeg også hatt endel av i perioder hele svangerskapet, så for min del kommer det ikke til å være noe tegn på fødsel.. Håper bare prinsen vil såpass mye ut at han setter i gang rier snart! Jeg vil iallfall ha han ut NÅÅ!!
Fru-MammaVims Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 êr mange som har det slik. Men jeg hadde masse murringer å løs mage et par dager før fødselen så er altids låv og håpe hehe.. Jeg prøvde et kjerringråd jeg å da startet jammen fødselen å hu little kom ut =)
knerten09+ knerteline11 Skrevet 22. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2011 Ja er nok noen som går slik en stund, så jeg prøver å manne meg opp til at det kan gå ennå en god stund ja. Men så håper man jo at det skal ta seg opp. Har nå fortsatt med småvondter i hele dag uten noe 'ordentlig'. Med forrige så merket jeg ingenting før plutselig vannet gikk, annet at jeg følte på meg at noe var i gjerde. Da begynte jeg med maserier med en gang som kom og gikk utover dagen og kvelden etter begynte de ordentlige riene. Men har jo skjønt at man kan plages med litt mer vondter i forkant når man har født før. Så enn så lenge så går jeg her å kjenner etter hvert minste tegn, hehe.
mim26 Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 har d samme her...hatt murringer, kynnere og løs mage de siste 14 dagene 20 dager til term. og nå igjennom helga har jeg hatt vondt (som forstrekt musklatur) nederst i magen og strålinger på innsiden av lårene... skulle ønske vi slapp unna dette lureriet som setter opp forventningene og at når d kom tegn så var vi i gang i løpet av 24 timer....meeeeen d er nok bare ønsketenkning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå