Gå til innhold

Hehe.. Hadde du ledd eller blitt en smule irritert i min situasjon?

Anbefalte innlegg

Min mor ringer å spør om vi kan ha en datteren til en veninne på overnatting i et par uker. Hun skal studere sykepleie og stod uten hybel i denne perioden.

Greit sier jeg.

Mann blir sur og gretten.

Jeg sier at dette skal gå så bra. Rommet hennes blir avskjermet fra oss i kjelleren.

Før jenta flytter inn hilser vi på henne. Og hun er kjempepen.

Here it comes.....

Mannen blir dødsivrig. Vasker selv ut av rommet og..... pusser viduene til og med.

Når hun kommer erhan verten, jeg har liksom ikke noe med dette å gjøre.

Han maser om alt vi må ordne. Mangler hun noe? Har du spurt om ditt? Og datt?

Og er det noe vi må spørre om så er han på døra hennes før jeg rekker å lukke munnen.

Så ja.. Da sitter jeg her da. Gjestfri, men en purung sykepleierstudent i kjelleren og en mann på 37 år som går rundt som en orrhane og tror han har Rihanna på liggebesøk.

Fortsetter under...

Unnskyld at jeg ler, veldig bra skrevet :-) Ja hva skal man si, heldigvis bare for et par uker og hun unge studenten syns sikkert det er flaut at han oppfører seg slik...

Annonse

Hehe, med mannen min ville jeg humret godt og antagelig også ertet han for det både nå og i fremtiden :)

Men hadde det vært eksen min så hadde jeg blitt kjempelei meg og stresset. Han var ikke til å stole på.

thi hi hi.. ja ja menn sann, og vips så kunne karen plutselig vaske vinduene også =) Må le litt av situasjonen, men hadde nok antagelig blitt litt sur om det var første gang han hadde vasket disse vinduene..

men seriøst, du har sikkert ikke noe å bekymre deg for ;) lykke til

Han er litt høy på seg selv og glad i oppmerksomhet.

Blir jeg sjekket opp på byen så er mannfolka irriterende "rotter" jeg må jage vekk. Mener han.

Blir han tilfeldigvis sjekket opp går han liksom med et smigret smil om munnen i et par dager.

Og går han ned 5 av de 15 kiloene som bør av er han så kry at han går rundt i undiken til langt på dag.

Der har du min mann.

HI

Annonse

Hehe, antagelig gleder den unge sykepleieren seg til å flytte, han er jo en "gammel mann" i hennes øyne, og det er pinlig.

Husker du ikke selv hvordan vi så på menn som nærmet seg 40 år når vi var 20? De var gamle griser som ikke hadde noe på byen, kunne de ikke bare holde seg hjemme med familien sin...;)

Jeg hadde ledd om mannen var min, han driter seg jo ut.

hahahhaha..synes jeg ser mannen din:P

Har hun store pupper også?? hehe..sånn typisk klisje:P

Men seriøst jeg hadde nok blitt irritert og sur..men hadde nok ledd av det hadde det vært en annen mann, men ikke min egen..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...