Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #51 Del Skrevet 24. august 2011 Nå har jeg ikke lest alle innleggene men jeg har i mange mange år vært trener og dommer og aktiv innen en idrett. Foreldre som HI er et mareritt. Vi ønsker flere foreldre som deltar på dugnad, stiller til verv i foreningen og som selger lodd og som står i kiosken og kjører når det er turnering. Ikke foreldre som på død og liv må sitte og se på ungene på hver eneste trening. På mine treninger har jeg laget en regel om at foreldre får være med men at de må sitte utenfor gymsalen under treningen. Enkelt og greit, da slipper jeg all slags innblanding fra foreldre under treningne, enten det er trøst når poden slår seg eller det er kritikk til trener eller kritikk til barnet fordi treningen er for hard, barnet ikke yter max, fordi lagene tas ut på den og den måten og jeg kunne fortsatt i det uendelige. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143500111-kanskje-en-brannfakkel-men-de-som-velger-%C3%A5-f%C3%A5-flere-enn-to-barn/page/3/#findComment-143505667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå