Gå til innhold

Trenger hjelp, tips, veiledning eller hva som helst!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 4år (vet at det er utenfor småtroll gruppa men...) fra et tidligere forhold, som jeg over hodet ikke får til å fungere sammen med min nye samboer. Det går kjempe fin så lenge jeg er i nærheten, men så fort de to er alene... Huff.. Da stikker han av og finner på masse f...skap. Han er aktiv og oppfinnsom når jeg er mad han også, men ikke på langt nær så mye som når han er alene sammen med min samboer. Samboeren min er veldig flink med sønnen min, både når det gjelder grenser, lek, morro og gjøremål. Jeg har prøvd og forklare og forbrede sønnen min på at han skal være alene sammen med samboeren mens jeg er ute i er ærend e.l, og gitt samboeren tips om hvordan han kan gripe ann enkelte situasjoner. Men alikevel så vil det ikke gå....

Er det noen som har tips eller råd? Jeg vil så indelig av hele mitt hjerte at dette skal fungere....

Fortsetter under...

Hei.

Jeg tradd mannen min når sønnen min var 4 år også.

Det er ikke lett,og blir aldri lett egentlig.

Men bedre og lettere :)

Du sier ikke HVA sønnen din gjør når han er alene med sambo ?

Er han umulig og tester grenser?

Hvem er den strenge , du eller sambo ?

(fordi om sambo ikke skal disiplinere gutten da men)

Han skal bare være guttens venn,en voksen han kan stole på.

Jeg er den strenge og det ete jeg som lager reglene, samboeren følger de og prøver sitt beste på at de følges selv når jeg ikke er hjemme.

Når de to er alene, nekter sønnen min å spiseog kaster mat på gulvet, selv om han får akkurat den samme maten som når jeg er hjemme. Han stikker av så fort han har en 2 skunders luke hvor ingen ser han. Han slår, er frekk og her om dagen hadde han slått hunden vår med en kost.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å oppføre seg, for noe sånnt som dette har han aldri en gang prøvd å gjøre når han er hjemme med meg. Jeg var at de aldri vil bli far og sønn.. Men jeg skulle ønske det i det hele tatt gikk over ens..

Jeg og samboeren ønsker oss barn sammen, men så lenge min sønn er så avvisende og krevende, mister samboeren min lysten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...