★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 er i grunnen veldig matlei og tom for ideer for tiden men idag kommmer farmor på middag så en grandi i ovnen går ikka da gitt:P så det blir nakkekoteletter kokt i brun saus med poteter og kålstuing til:) hva skal dere ha? jeg trenger gode ideer til resten av uken så.....
Skaubinna Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Har hatt samme "problem" som deg....og somregel ender vi her opp med å spise de samme 6-7 middagene.....utrolig kjedelig! Men så har jeg begynt på Grete Roedekurs....og jaggu har jeg funnet mange nydelige oppskrifter!!!!! Som i tillegg skal gjøre meg slank ;-)! I dag skal det bli grov pai med kylling og basilikumkrem, NAM!! Men hva med kyllinglasagne, hjemmelagd kyllingburger, roastbiffsalat, omeletter med spekeskinke eller annen snadder, grønnsakssupper, wok'er......ja you name it! Hvem skulle tro at det var digg med diett???!!!!
Puppen og lillemor Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 her blir det helstekt svinefilet med ovnsbakte poteter og grønnsaker.. (dette skulle egentlig være søndagsmiddagen, men da ble vi putselig bedt bort, så da blir det litt "finere" mandagsmiddag enn vanlig) I morgen blir det wok med resten av svinefileten - grønnsaker, byggris og lemongrass saus senere i uka vet jeg ikke helt, men det blir i hvert fall fiskesuppe en dag
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2011 er alle like flink å bruke rester?....føler meg veldig skyldig der..vi hiver aaalt for mye mat:( noen som har en oppskrift på hjemmelaget fiskegrateng forresten? i dag blir det mosaka med salat/fetaost og hvitløksbrød.... noen flere middagstips her inne?
Regina Phalange Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Denne oppskriften er lettvin og god! http://www.sunniva.no/oppskrifter/middag/8502.cms?kylling-med-eplecouscous
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå