gledebarnet2 Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Riene startet ca kl.5 (tidlig på morgenen)., vi var på sykehuset kl 6. Og kl.7 ble det konstatert 6 cm.åpning. Slappet av i badekaret og riene ga seg litt. Litt over kl9.tok de av fostervannet for å framskynde prosessen!!! Og det tok 10 min og jeg hadde plutselig full åpning!!!! Måtte presse og JM ble overrassket at det skjedde så fort. Pressriene stoppet opp midt i det hele, pulsen til babyen gikk ned, fikk drypp og oxygemaske, det gikk bra:) Kl.10.06 var hun ute!!!! Hun ble estimert til nesten 4000g.og ganske lang i lengden, men ut kom det ei lita snelle på 50 cm og 3570g:) JM sa jeg hadde en fin fødsel, men jeg synes det var DRITVONDT!!!! HE he... Nå koser vi oss hjemme, sliter litt med amming og såre bryster, prøvd brystskjold , men da får hun mye gass i magen og skriker hele natta lang!!!! Formen er ellers topp, ingen rifter, blødningen var over etter kun 4 dager, livmoren har trukket seg godt sammen:) LYKKE TIL alle dere som ikke har født ennå!!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 gratulerer så mye håper min fødsel går like fort hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå