Gå til innhold

Har noen opplevd eller hørt om noen som har blitt gravid med en mann som er sterilisert...?

Anbefalte innlegg

Jeg er nemelig redd for at det kan ha sjedd meg. Vi har 3 barn og mannen min har gått å kappa strengen. Er det mulig at jeg alikevel kan ha blitt gravid? Det føles nemelig sånn. Kvalm om moran nå og øm i magen. Mister ting - det gjorde jeg i de andre graviditetene mine også.

Noen som vet??

Jeg har selvfølgelig ikke hatt sex med andre!!

Fortsetter under...

Ingen form for prevensjon er 100% sikker, heller ikke sterilisering.

Men sterilisering er det sikreste vi har, så det er sjeldent noen blir gravide etter en sterilisering.

Det er likevel mulig..

Noen ganger er steriliseringen mislykket, men det ser de på sædprøven mannen skal levere 3-4 mnd etter inngrepet, jeg regner med mannen din leverte denne prøven? De man hører om som har blitt gravide har ofte "glemt" å lever denne prøven.

En sjelden gang vokser sædlederene sammen igjen, det kan skje flere år etter en sterilisering og er ikke noe man kan forsikre seg mot. Det er veldig sjelden det skjer, men dere kan jo være av de få som opplever det...

Kjenner personlig en som har gjort kona gravid etter sterilisering, men han gadd aldri levere den sædprøven som skal bekrefte at inngrepet var vellykket, så ha var antagelig aldri steril.

Mannen min leverte den prøven og den var helt blank. Altså uten sedceller i. Da får jeg bare prøve å roe meg på at jeg har hatt en mild omgangsjuke, eller lignede.

Takk for svar!!

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...