Gå til innhold

far nekter aa levere ting tilbake etter samvaer

Anbefalte innlegg

jenta fikk nettop ny sparkesykkel av mg og ebn dukkevogn av sin mormor. far fikk og laanee med en ny matboks + div klær. han nekter aa levere tilbake og sier jeg far hente d selv........ ehh, haan lante d liksom, kunne jo levert tbake sammen m barnet.........tverrpinne

Fortsetter under...

Utrolig teit av ham å straffe barnet ved å holde tilbake til som er hennes! Og det kan du godt si til ham også. Han straffer ikke deg for du trenger verken sparkesykkel eller dukkevogn, men han straffer barnet som bruker dette og som leker med det.

Dust!

matboks ikke no aa braake om nei, men det er favorittboksen hennes som hun bruker i bhg. han straffer jo bare barnet. hva er problemet m aa levere tilbake nnaar han leverte ungen da? han er bare en stor suppegjøk som skal gjøre alt vanskelig for meg. går jo ut over barnet pluss han faar gleden av at ungen skal synnes det er dritkjedelig hos mor. jeg sa jg kom aa hentet det, men han sa jjeg skulle holde meg unna.......

i tillegg har ikke jeg bil, det har han. saa mer kav for meg aa gaa aa hente det enn for han aa levere..moekkafar!!!!!!!!!

han som har laant m seg ogsaa saa han burde levere ttilbake..dessuten faar jg jo ikke lov aa hente det heller naa... makan til idiot

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...