cathrineedv19 Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 E i uke 37, og har de siste uken vert veldig plaga med heteokte og halsbrann, og INGENTING funk mot halsbrann eller hetetokten.. Har prøvd det meste av kjerringråd og link,gaviscon osv... Nån som har en vidunderkur ? Det må no va nåkka som funk !
beccis'en Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Kanskje det hjelper å spise og drikke mer basisk, men det har du vel prøvd. Unngå mat og drikke med syrer. Drikk sitron vann el vann med en teskje natron i. Dette hjelper på meg hvertfall, men så hjelper jo gaviscon også da. Håper du finner ut av det, for det er ikke noe behagelig nei!!!
Edelweis Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 JEg trodde ikke på det før, men lovehearts er det eneste som funker på meg. 2 stk i munnen og halsbrannen er borte =) deilig. plages mye med halsbrann! mot hetetoktene bruker jeg å ta meg en dusj som er så kald som jeg synes er behagelig.
Lillegull2011 Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Jeg er også sterkt plaget av halsbrann.. Hvilken gaviscon er det du har prøvd? For meg funket kun den flytende, drikker maxdosen der hver kveld rett før jeg legger meg og ligger med hode høyt. Er også en fordel om du ligger på venstre side da dette skal ha innvirkning på den slappe lukkemuskelen som forårsaker halsbrannen. I tillegg spiser jeg mandler når jeg kjenner det begynner i det små og unngår alt av sterk og fet mat.
September_spire Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Jeg er også i uke 37 og sliter med halsbrann. Det som hjelper meg best er å ligge unna juice og cola, også ta et glass melk eller to når halsbrannen begynner. Håper du finner din kur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå