Gå til innhold

Kul på innsiden av låret

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt den en stund nå. Merket ikke når den kom, kjente bare plutselig en dag at jeg hadde en øm og hard kul på innsiden av låret, like ved underlivet.

Trodde det var en kvise, så jeg stakk hull på den og prøvde å klemme ut verket jeg trodde var der, men det som kom ut var en slags blank væske, og blod.

Var helt sikker på at det var en kvise.

Kulen var ikke så stor først, men etter at jeg stakk hull på den har den blitt større, og på en del av den der det har blitt stukket har den blitt "myk" oppå, men ellers er den hardt. Den er kanskje like stor eller litt større enn en 1 kroning, men avlang.

Kulen og litt av området rundt er rød-blå-lilla-aktig.

Igår gikk det hull på den, og det kom blod ut, og noe annet som så ut som verk. Ettersom jeg var ute da fikk jeg ikke tatt en nærmere titt.

Skal snart til legen, men vil gjerne høre om noen har opplevd noe liknende.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143499418-kul-p%C3%A5-innsiden-av-l%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikker du litt dypt der den er myk, så vil det komme puss ut. Det er en betennelse, men den er dypere enn en kvise.

Knip på den nå som den er åpen, og få ut pusset. Da vil det bli bedre :) Kan være du må gjøre det mange ganger før den er tom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...