Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en 20 år gammel jente. Jeg er litt overvektig med en bmi på 30. Har prøvd å få barn i 2 år. Men ingenting skjer. Har en veeldig uregelmessig mens, hvor jeg får mens 2 maks 3 ganger i året. Sist var i mars. Gikk til legen for et par uker siden og fortalte at jeg prøver å få barn osv å spurte etter pergo, hun sa hun skulle bestille time til gynekolog for meg så jeg kunne spørre henne. Legen så på et dokument hun hadde fått av gynekologen min da jeg var 17 der hun skrev jeg hadde pcos. Hvorfor i all verden sa hun til meg den gang at allt var bare bra der nede til meg å sa jeg kunne få mange barn. Men ikke faen om det er bra der når jeg sliter med det! Skal til gynekologen min neste mnd får å spørr om pergo. Men er redd hun kommer til å si nei for jeg er for ung eller noe tull. :( kan hun nekte meg?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så lenge du har påvist pcos, så har du rett på hjelp i forhold til de som er "normale":p

Jeg har selv pcos og etter litt utredning tok det ikke lang tid før jeg gikk på pergo. Men kan godt hende at du må gjøre andre ting først, som f.eks operere bort evt. cyster.

Dette måtte nemlig jeg.

Alt i alt så kan hun ikke nekte deg det, men kan hende dere må prøve ut andre ting før det evt. blir pergo. Veldig individuelt.

I hvertfall lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...