Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Tenker på å gjøre det. Fana medisinske senter får nok oppdraget. Det jeg funderer på er om dette blir like bra som silikon eller om jeg heller burde tatt silikon for best resultat? Puppene mine er faste og fine, men har stort mellomrom (slik at jeg ikke får kløft), og de er blitt merkbart mindre etter to barn. Fett har jeg rikelig av skulle jeg tro:) Flat mage på kjøpet er jo ikke dumt..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Jeg har hørt rykter(lest) om at det er vanskelig å forme fettet?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Jeg har silikon, og skulle gjerne ha erstattet det med fett!!! Var flat før silikonen, men er jammen ikke fornøyd nå heller. I visse positurer/bh-er/bikini/osv ser det ikke helt naturlig ut, selv om jeg ikke har mye. hvis jeg har ettersittende genser, føler jeg puppene står ut som to sukkertopper... Noen blir visst aldri fornøyde, og jeg er nok en av dem;-) Men til saken; jeg kjenner ingen som har puttet inn fett, og ikke sett bilder heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå