Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 mange her som har opplevd det når mens normalt er veldig regelmessig?? Blir litt forvirret av egen kropp nå, og vet ikke helt hvordan tolke dette. Skulle hatt mensen den 16, men den lot vente på seg så jeg tok en test i går den 20. som viste negativt resultat. Riktignok tok jeg testen midt på dagen, men da etter mange timers opphold fra toalettbesøk så urinen burde være konsentrert nok. Samtidig var jeg lite flink med å drikke i går så jeg fikk hodepine pga mangel av veske (vet ikke om det har noe å si??). Tidligere når jeg har vært "sen" (1 dag kanskje) og har testet så har mensen kommet omtrent i det testen har vist negativt svar, men nå viser den ikke tegn til å komme en gang. Jeg murrer som fy, men ingen tegn til mens ellers. Kan jeg likevel være gravid til tross for det negative resultatet? Testen var type clearblue digital, jeg ville liksom være sikker og slippe å tolke, jommen sa jeg smør Jeg vet jeg bare kan løpe og ta en ny test, men nett nå er jeg fastlåst hjemme med en syk liten pode og jeg holder på å bli halvgal av dette her... Lurer rett og slett på om psyken min spiller kroppen min ett stort puss, for kvalme kom over meg i dag som en bombe yey...
cathrineedv19 Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Når du sterkt ønsker og være gravid kan faktisk psyken spille deg et puss. Men det er ofte at hcg nivåe er for laft etter 4 dager , så det kan godt mulig være at du er gravid men det gir ikke utslag på testen enda. Det er jo en "regel" som sier du skal ikke teste deg før det er gått 7 dager ! Så vent i noen dager til, er ikke mensen komet til da, så vil jeg ha tatt meg en tur til legen kanskje ? Hadde ei vennine som ikke fikk mensen, og testene viste negativ, men da de tok blodprøve var hun jammen gravid !!! Jeg hadde negatvi test helt til jeg var 8 dager over mensen. Krysser fingrene for deg
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 22. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2011 Vel jeg hadde ikke grått om det var tilfelle, men det er ikke noe ideel situasjon med tanke på at vi har en på 6 mnd kravlende rundt her. Jeg spør her inne, fordi det var eneste stedet jeg kom på å spørre hvor det sannsynlig var noen som kanskje hadde ett svar. Men ok, da skal jeg vente til ut i uka og se om det kommer noen TR på besøk, hvis ikke tar jeg en ny test, og tar det derifra rett og slett Takk for svar
Maiblomst28 Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Jeg opplevde plutselig å gå to uker på overtid selv om jeg alltid har regelmessig mens ellers. Jeg brukte mange penger på graviditetstester. Du kan jo være gravid, men det er ikke veldig sannsynlig dessverre.
bambi11 Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Jeg gikk også to uker over tiden og tok flere tester.,men det kom til slutt. Tror kroppen spiller oss et puss når man går slik og håper...
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 22. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2011 bambi11: jeg kan vel ikke påstå at jeg håper nett nå, bare at jeg ikke hadde blitt lei meg. Det hadde helt klart vært best om det kunne vente til senere med en eventuell graviditet i og med at minsten enda er så liten, men vi tar helt klart i mot de vi får med åpne armer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå