sillyfilly og Olivia Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 I senga når jeg tror hun sover. Hadde jo vært greit nok om ingen var tørr. Men hun tisser jo en liter om natten!!! Og det gjør at jeg må skifte laken omtrent hver dag. Har heldigvis sånn laken som gjør at madrassen ikke blir våt. Men det er jo super festlig. Prøver hun å fortelle meg at hun vilnslutte med bleie? Litt usannsynlig siden hun tisser masse om natten. Uansett så er det slitsomt. Måtte bare lufte litt frustrasjon!
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2011 Om ingen var tørr faktisk. Det hadde jo vært morsomt. Mente naturligvis å skrive om ungen var tørr. Jeg bare elsker autocorrection!
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Dette startet datteren min med for noen mnd siden også, ganske så irriterende. Det vi har gjort er at vi tar på pysjen bakfrem, slik at knappene kommer på ryggen. Har gjort dette siden den tid, og hun har enda ikke klart å få den av seg... så ser ut som det funker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå