21293425 Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Denne uken skal jeg til første svangerskapskontroll hos fastlegen. Jeg skal også på sykehuset (tror det er jordmor jeg møter der) for å starte en tettere oppfølging på grunn av en del komplikasjoner. Tar jeg pappaen med på begge deler?
Thalila Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Hadde med pappaen til fastlegen Synes det er greit så han får ta del i det som skjer slik at han vet litt mer og får insyn i hvordan det kan være å gå gravid
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Mannen min har kun vært med på ordinær ul og 3D ul (pluss fødselen da*s*). Tror han har vært fornøyd med det, og kommer nok til å gjøre det slik i dette svangerskapet også. Blir også vanskelig for han å ta seg fri fra jobb, da mesteparten skjer på dagtid.
lille-my-april Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Jeg skal ha samboeren min med på samtlige kontroller er planen. Vi er i full jobb begge to, men en får da bare gi beskjed at en skal til legen. Siden det er veldig tidlig enda (5+1), så er det ingen av arbeidsgiverne våre som vet noe enda. Men skal bestille time hos jordmor i uke 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå