Gå til innhold

Lyst på et barn til jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er mini fylt ett år, og jeg kjenner eggstokkene klør igjen:p

Hadde vært så kjekt med et sommerbarn igjen i 2012 :)

Flere med ettåringer som skal i gang med prøvingen igjen snart?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp:) har ei lita jente på straks 1 år å startet prøvingen igjen i juli. ble gravid første pp, men mistet spiren for snart 3 uker siden... men nå er vi på en igjen å håper på et sommerbarn i 2012 :)

Skrevet

Huff.. Det må være helt forferdelig å miste:( Var du langt på vei? Gir deg en trøsteklem.....

Men det er kjempeflott at dere prøver på nytt igjen:D Neste gang sitter den skikkelig skal du se;)

Skrevet

mente selfølgelig at jeg ble gravid i juni, mistet for snart 3 uker siden. var i uke5-6... ja det var veldig vondt å miste siden vi liksom hadde vent oss til tanken om en til, men sånn ble det ikke. men prøver på ny å denne gangen skal det gå bra, håper bare vi slipper så lang prøvetid. på første jenta prøvde vi i over 2 år... så var ganske overasket da spiren satt med en gang denne gangen. er nok fordi vi har nok å styre med om dagen med en 1 åring i hus, å ikke tenker på mye på det. sist var vi veldig fokusert på alt med el. ikm. el-slim å testing å alt det der...

deg da, har dere planer om å starte prøvingen for alvår, eller leker du bare med tanken foreløpig?? blir nok en spennende tid framover!

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Kjenner igjen følelsen ja;)

Nå er datteren min litt eldre enn ditt barn, hun fyller snart 2 år. Men her i huset fant vi ut at får vi ikke flere nå, så kommer vi ikke til å orke det. Nå er vi slitne uansett, så kan like gjerne bli ferdige med småbarns perioden.. hehe! Så starte prøvingen rundt juletider, og ble gravid i mai. Så her kommer det et februar-barn, og det blir litt under 2,5 år imellom dem.

Skrevet

Vi ville også ha to tette, så her sitter jeg, 14 uker på vei! Jenta mi er 15 mnd, så det blir 21 mnd mellom :) Blir nok hardt, men moro :)

Skrevet

vi prøver også på en til, lillegutt blei 1 år 6 auagst. men vi har jo ikke lett for å bli gravide så vi får se.. masse lykke til i alle fall!!

Skrevet

Jeg er ikke akk i gang prøvingen men har termin nå den 4 nov og har en gutt i fra før av som blir 1 år nå den 13 sep =) Må si jeg gruer meg med så to tette :P Lykke til dere alle andre som prøver å få en liten til =)

Skrevet

sep.jente: Ja det er vel egentlig derfor vi vil begynne å prøve på en til allerede, fordi det tok så lang tid sist.. Slet med litt forskjellig da, men nå er jeg heldigvis kvitt alle problemene, så vi håper spira sitter fort:)

Venter på første menstruasjon etter graviditeten, for jeg har enda ikke fått den igjen. Snart 2 måneder siden jeg sluttet å amme, så den må da komme snart:)

Vi tenker også at vi vil ha en til mens mini enda er liten. Orker ikke to bleieperioder:p Og så tenker vi at det er like greit å bare bli ferdig:) Vi skal bare ha to, derfor synes vi at det er greit om det ikke er så stor aldersforskjell på dem:)

sepgullet: heldig du er som har bebis i magen din da;) vet dere hva det blir?:) spennende altså!:)

Skrevet

tok en eltest i dag, den va positiv 8 dager DPO. men gtesten va negativ så er ikke veldig håpefull, tenker jeg tar en eltest i morra tidlig igjen :) husker jo ikke når jeg fikk mensen sist, men hadde jo eggløsning rundt den 15 august!

Skrevet

Her blir det ca akkurat 2år mellom dem:)

Lillegull er 17mnd nå og jeg er 9 uker på vei:-) Termin 29.mars og lillegull har bursdag 5.april. Spørs om han ikke får en veldig fin bursdagsgave :P

Skrevet

Snuppa mi blir to i november, og jeg venter nr. 2 i februar. :)

Skrevet

Så morsomt at det er flere enn meg:D

Har tenkt tanken ganske lenge, men nå har jeg bestilt time for fjerning av spiralen! Vi har en gutt på 17mnd nå som da forhåpentligvis blir storebror til sommeren <3

Skrevet

Så hærlig at det er flere som tenker det samme som oss:D

Kunne veldig gjerne tenkt meg en sommerbaby igjen neste år. Synes det er bare positive ting med å få barn på sommeren jeg:)

Håper menstruasjonen dukker opp i løpet av kort tid så vi får starte prøvinga. Vi gleder oss sånn, tenk at vi kanskje blir 4 neste år:))

Skrevet

Hei:)

Er også gravid igjen da vi ønsket oss 2 tette. Sønnen er nå 13 mnd og det blir 14-15 mnd mellom han og jenta som ligger i magen. Er i uke 34 nå så er kjempespent på hvordan det vil gå med en meget aktiv 1-åring og kanskje et barn som er like aktiv og like lite glad i å sove de første 12 mnd som han.

Lykke til med prøvinga:) Klem.

Skrevet

Hei Katta:)

Jeg husket at jeg leste en plass at du ble gravid igjen da sønnen din var 6 måneder:) Tenk at du snart skal få en til.. Så herlig altså:) Det kommer nok til å gå kjempebra! Du er heldig som har store barn i hus også, tipper de er flinke til å hjelpe til både med 1 åringen og kanskje litt husarbeid?;)

Nå har jeg bestilt eggløsningstester og graviditetstester på nett, så nå er vi klar!:D

• 2 uker senere...
Skrevet

Har nettopp fått eggløsningstester og graviditetstester i posten, mensen har jeg og fått :D Tror dette må være en av de sjeldne gangen jeg er blitt glad for å få den ;P

Masse lykke til med prøvinga! <3

Skrevet

Vi har en herlig gutt som har fylt ett år. Men han var veldig urolig og krevende de første månedene, selv om han ikke hadde kolikk eller KISS eller noe; jeg kom meg nesten ikke utenfor huset på et halvt år. Han ville bare ha mammaen sin, stakkar.

Så lysten på et barn til har ikke meldt seg enda fordi jeg var så til de grader utslitt i den perioden.

Hvordan i all verden skulle jeg kunne takle en som kommer i trassalderen pluss en nyfødt som tar 100% av min energi og tid døgnet rundt? Hjelp!

Det er så deilig at gullet vårt har blitt så stor og alt har blitt roligere. Jeg skal være hjemme med ham til han er to år, kanskje tre :)

Jeg elsker jo sønnen min over alt på jord, han var veldig planlagt og ønsket, og jeg beundrer de som får flere barn tett, men jeg har i hvertfall ikke energien til et barn til oppå lillegutt.

Mannen min vil allerede ha en til, men han skjønner meg jo, samtidig.

Jeg er så fornøyd med å ha ett barn i dag, i hvertfall. Er redd for å gape over mer enn jeg kan svelge.

:o)

Skrevet

Min hadde kolikk de første 3 månedene, så vet hva du snakker om :/

Men siden jeg har en søster som er 4 år eldre enn meg og en som er 2 år mindre, så vet jeg selv at det var veldig godt med en lekekamerat som alltid var der og som hadde de samme interessene som meg, det var først da jeg ble rundt 15 at jeg og min storesøster kunne begynne å være sammen, så jeg vil gjerne gi sønnen min søsken som han har glede av :)

Skrevet

frøkna mi er nå 16 mnd, og vi er i gang med å prøve på nr 2. Har en niese på 3 1/2 år. og ser hvor fint de leker sammen nå om dagen. hadde vært så koselig med litt tettere en 3 og 4 år som egentlig var planen.

men nå er det ikke mer en 1 mnd siden jeg fjernet p stav, så får vel bare være tålmodig.

håpe *håpe *håpe*

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Jo, jeg kunne tenkt meg å prøve igjen jeg! :-) Vi har vurdert å slå til på senhøsten, men jeg tror nok vi kommer til å vente til våren, så får det heller bli et vinterbarn neste gang. Vi har egentlig ikke hatt et ønske om to tette, så vi ønsker ikke å stresse med det, også er det godt å komme litt inn i arbeidslivet igjen syns jeg (har bare jobbet i 3 uker nå).

Skrevet

Frøkna her er 5 mnd, og ble til ved hjelp av IVF. Vi skal på igjen i november med IVF, og hvis vi blir gravide på første forsøk så blir det 15-16 mnd i mellom de. Vi blir ikke yngre, og eggene kan kun være på frys så så lenge. men vi ønsker oss 2 tette, så vi håper på klaff ved første søskenforsøk. :)

Skrevet

jeg har ei frøken som fylte 1 år i mars, og har nr 4 i magen nå, med termin 1. okt.. ikke helt planlagt men da får attpåkladden noen å leke med :-) de to eldste er 12 og 9..

Skrevet

Gutten vår var 1år i August, venter nr 3 i slutten av Januar så det blir knappe 1,5år mellom nr 2 og nr 3. Nr 1 er foresten akkurat blitt 4 år. Vi ville ha en til men spiren satt litt tidligere enn vi håpte på. Håpte på å få i mai/juli ca, men alt kan ikke planlegges så nøye å bra er vel egentlig det. Hehe

Skrevet

Her ventes og 2 tette. Nr 4 på vei. De 2 eldste er 17 og 14, minsten er 13 mnd. Har 4 uker til termin:)

Er spent på hvordan det kommer til å gå. Håper hun er litt roligere enn lillegutt hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...