bebebe Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Er i uke 36.. i dag har jeg harr vondt i lysken.. vanskelig å gå og stå men kjenner lite når jeg sitter.. Stråler ned mot lårene på innsiden og vondt i korsryggen.. Er også veldig sliten i magen på en måte..og nå når jeg sitter her har jeg "Stikking" midt oppå magen som stråler ned.. de kommer og går.. varer kanskje 3 sek og så går det 1 minutt eller 2 til neste gang det stikker.. er dette rier?? har også hatt en del nedpress i dag og litt stikking i underlivet.. og er som sakt sliten i magen og på sidene og ryggen. I tilegg er baby veldig aktiv nå.. noen som vet? Kan dette være fødsel? burde jeg ringe føden?
RødRev Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Hei du! Jeg vet ikke, men dersom du er urolig eller usikker, er det bare å ringe føden. Like greit, så slipper du å tenke mer på det! Hadde jeg gjort i alle fall
3barnsmor123 Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Jeg også ville helt klart ringt føden Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå